سرویس‌های جاسوسی اسرائیل مشوق اصلی عملیات تروریستی کرمان هستند

کرمان تاریخ انتشار: 02/10/15 بدون نظر   440 بازدید

اندازه فونت    
سرویس‌های جاسوسی اسرائیل مشوق اصلی عملیات تروریستی کرمان هستند

عضو مجمع نمایندگان استان کرمان با بیان اینکه سرویس های جاسوسی اسرائیل غاصب مشوق اصلی این عملیات تروریستی هستند، گفت: اسرائیل غاصب و سردمداران استکبار جهانی به دنبال این هستند که حواس مردم را از موفقیت‌هایی که رزمندگان غزه به دست آوردند منحرف کنند.

کرمان سلامت: شهباز حسن پور، با اشاره به حادثه تروریستی در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان جریان برگزاری مراسم سالگرد شهادت شهید سلیمانی گفت: این اقدام ددمنشانه باعث به خاک و خون کشیدن جمعی از مردم بی دفاع و زنان و کودکان شده است.

به گفته وی، سرویس های جاسوسی اسرائیل غاصب مشوق اصلی این عملیات تروریستی هستند.

نماینده سیرجان ادامه داد: بعد از وقوع این حادثه، مردم همیشه در صحنه کرمان به کمک مجروحین رفته و اکنون شهر کرمان در وضعیت عادی قرار دارد.

حسن پور در تحلیلی از علت وقوع این عملیات تروریستی گفت: اسرائیل غاصب و سردمداران استکبار جهانی به دنبال این هستند که حواس مردم را از موفقیت هایی که رزمندگان غزه به دست آوردند منحرف کنند. آنها به دنبال باز کردن جبهه جدید رسانه‌ای در دنیا هستند و اینکه اذهان عمومی مردم را از شکست‌های مفتحضانه‌شان و بحث غزه منحرف کنند.

وی ادامه داد: در روز شهادت سردار سلیمانی گفته شد که آمریکا از شهید سلیمانی بیشتر از حضور فیزیکی سردار سلیمانی وحشت دارد منتها اکنون مکتب سردار سلیمانی که ادامه دهنده مکتب سیدالشهدا و انبیا است، در دنیا جاری و ساری است.

حسن پور در پایان گفت: همه آزادی خواهان و وجدان های بیدار و آزاد دنیا چه مسلمان و چه غیرمسامان از این اقدام نابخردانه و وحشتناک امریکا و اسراییل متنفر هستند. آنها مطمئن باشند جواب این اقدامات ددمنشانه را از سوی رزمندگان مقاومت در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و اسلام در مقابل کفر خواهند گرفت.

منبع: ایسنا

مطالب مرتبط
رفتن به ابتدای صفحه