برگزاری بیش از ۱۱۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در کرمان به مناسبت دهه فجر 

ورزشی تاریخ انتشار: 02/10/28 بدون نظر   517 بازدید

اندازه فونت    
برگزاری بیش از ۱۱۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در کرمان به مناسبت دهه فجر 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از پیش بینی برگزاری بیش از هزار و ۱۰۰ برنامه فرهنگی ـ ورزشی در این استان طی ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.

میثم پاریزی در سومین جلسه کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر استان کرمان که به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور معاونین اداره کل ورزش و جوانان، حسین انجم شعاع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رئیس ستاد دهه فجر استان کرمان، روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان، روسا و دبیران هیئت‌های ورزشی و تعدادی از سمن‌های جوانان در محل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان برگزار شد، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان و عرض تسلیت به خانواده‌های معظم شهدا، حضور شرکت کنندگان در این نشست را خیر مقدم گفت.

وی با تبریک اعیاد و ایام ماه رجب، به دستورکار این جلسه مبنی بر هماهنگی برای برنامه‌های دهه مبارک فجر استان کرمان اشاره کرد و بیان داشت: در بین کمیته‌هایی که در ستاد دهه فجر استان کرمان تشکیل می‌شود، همیشه در ارزیابی‌های صورت گرفته، کمیته ورزش و جوانان با بیشترین عملکرد به عنوان کمیته برتر استان شناخته می‌شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان به برنامه‌های این اداره کل طی ایام الله دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، بیش از هزار و ۱۰۰ برنامه فرهنگی ـ ورزشی در حوزه ورزش و جوانان برای ایام الله دهه مبارک فجر در سطح استان کرمان پیش بینی شده که ماهیت برنامه‌ها بیشتر بحث تبیینی است.

پاریزی از افتتاح ۳۸ پروژه ورزشی طی ایام الله دهه مبارک فجر در سطح استان کرمان خبر داد و تصریح کرد: تقریباً در ۹۰ درصد شهرستان‌های استان پروژه قابل افتتاح داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان بیان داشت: همچنین قرار است، ۲۴ خانه ورزش روستایی طی این ایام تجهیز شوند.
پاریزی به برنامه‌های شاخص اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان طی این ایام اشاره کرد و افزود: در حوزه جوانان سه برنامه شاخصِ “جشنواره رسم جوانمردی”، “دورهمی مجردها” و “افتتاح شبکه منهاج شاپ برای حمایت از فروش محصولات روستا‌های محروم در جنوبشرق کشور” مدنظر است.

وی تصریح کرد: چیزی که مدنظر هست این است که ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها باید در همه این برنامه‌ها مشارکت داشته باشند.

پاریزی بیان داشت: در حوزه ورزش نیز سه برنامه شاخص مدنظر داریم که یکی از آن‌ها مسابقات کارکنان دولت است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: کرمان در تعدد تیم‌هایی که برای مسابقات کارکنان دولت ثبت نام کرده اند، استان اول کشور است که این اتفاق خوبیست و امیدواریم بتوانیم کیفیت مسابقات هم به بهترین نحو ممکن داشته باشیم.

پاریزی، المپیاد استعداد‌های برتر را از دیگر برنامه‌های شاخص این اداره کل عنوان کرد و افزود: همچنین سه راهپیمایی به صورت پخش زنده از شبکه سوم سیما را در تاریخ‌های ششم، بیستم و بیست و یکم بهمن ماه در شهرستان‌های ریگان، کرمان و عنبرآباد داریم.

وی تصریح کرد: برنامه ریزی شده است، طی ده روز ایام الله دهه مبارک فجر، هر صبح اجرای ورزش صبحگاهی را داشته باشیم.

پاریزی بیان داشت: تلاش می‌شود، مسئولان اداره کل ورزش و جوانان در برنامه‌های شاخص شهرستان‌ها، هئیت‌های ورزشی و سمن‌های جوانان حضور داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، شعار در نظر گرفته شده برای برنامه‌های دهه فجر را از سوی کمیته ورزش و جوانان استان کرمان طی این ایام “ورزشی قوی ـ ایرانی قوی” اعلام کرد و گفت: باید این شعار در همه بنر‌های تبلیغاتی که طراحی می‌شود، لحاظ شود.

پاریزی در بخش دیگری از سخنانش به رخداد بزرگ انتخابات اشاره کرد و افزود: ما وظیفه داریم زمینه ساز حضور پرشور مردم و جامعه ورزش در انتخابات باشیم.

وی از مدیران ورزش خواست، در برخورد با کاندیدا‌ها بی طرفانه عمل کنند و از فرد خاصی جانب داری نکنند.

مطالب مرتبط
رفتن به ابتدای صفحه