افزایش میل به تجرد در شهرستان های صنعتی استان کرمان 

اجتماعی تاریخ انتشار: 02/09/29 بدون نظر   521 بازدید

اندازه فونت    
افزایش میل به تجرد در شهرستان های صنعتی استان کرمان 

کرمان سلامت: میثم پاریزی اظهار داشت: استان پهناور کرمان دارای تنوع اقلیمی و فرهنگی است لذا برای کل استان نمی‌توان نسخه واحد نوشت.

وی افزود: برخی معتقدند که شرایط اقتصادی یکی از عوامل افزایش سن ازدواج و عدم پایداری و ثبات در ازدواج‌ها است.

پاریزی عنوان کرد: میل به تجرد در شهرستان‌های صنعتی و شهرستان‌هایی که ثروت بیشتری دارند، نسبت به سایر شهرستان‌ها بیشتر است که باید مورد بررسی قرار گیرد و ملاک کار حوزه جوانان باشد.

در ادامه مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش گفت: متاسفانه کمترین رشد مراکز مشاوره را در استان کرمان داشتیم در حالی که جهش خوبی در سراسر کشور داشتیم. گفتنی از ابتدای دولت سیزدهم مراکز مشاوره در کشور از حدود ۳۵۰ مرکز اکنون به حدود ۶۵۴ مرکز رسیده است.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی متقی فر امروز ۲۹ آذرماه در آیین افتتاحیه سی و نهمین دوره ملی دانش افزایی ویژه مدیران، روانشناسان و مشاوران مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده وزارت ورزش و جوانان در کرمان اظهار کرد: به دنبال افزایش کیفیت دوره‌های دانش افزایی هستیم و در سال آینده برنامه‌ریزی متفاوتی در این زمینه خواهیم داشت.

وی با ابراز خرسندی از ترویج فرهنگ مراجعه به مراکز مشاوره برای حل مشکلات در بین آحاد مردم، تصریح کرد: مشاوران و روانشناسان باید فضای جامعه را درک کنند

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش تصریح کرد: مدیران مراکز مشاوره می‌توانند از تسهیلات تبصره ۱۸ (وام اشتغالزایی) استفاده کنند و ۴۵۰ میلیارد تومان برای مراکز مشاوره تخصیص یافته است.

مطالب مرتبط
رفتن به ابتدای صفحه