اولین پایگاه خبری سلامت استان کرمان

مسولیت اجتماعی بانک کشاورزی در راستای محرومیت زدایی صورت می گیرد

کرمان تاریخ انتشار: 02/06/18 بدون نظر   561 بازدید

اندازه فونت    
مسولیت اجتماعی بانک کشاورزی در راستای محرومیت زدایی صورت می گیرد

مدیر شعب بانک کشاورزی استان کرمان گفت: در بانک اختیار دارد ۲ درصد از ۵ درصد اعتبارات قرض الحسنه را در زمینه مسولیت اجتماعی هزینه کند‌.

مهندس امیرحسام قزلباش در نشست خبری در پاسخ به خبرنگار کرمان سلامت اظهار داشت: اعتبارات مسولیت اجتماعی عمدتا در مناطق محروم هزینه می شوند.

وی افزود: در این رابطه اقداماتی در زمینه تامین نوشت افزار، رفع مشکلات بهداشتی در مناطق محروم و کمک به جبران خسارت‌های ناشی از سیل سال گذشته گرفته است.

مدیر شعب بانک کشاورزی ادامه داد: دامدار کارت فرصت حمایتی از دامدارانی بود که در تامین خوراک دام های خود دچار مشکل شده بودند.

قزلباش تاکید کرد: این تسهیلات در ابتدا ۲۰۰ میلیون تومان بود که در ادامه افزایش پیدا کرد.

وی یادآور شد: امسال زمان سر رسید دامدارکارت است که با توجه به مشکلات دریافت کننده ها، بسته ویژه ای دیده شده که طبق آن با پرداخت حداقل ۵ درصد از سود و ۲۰ درصد از اصل، این تسهیلات یک دوره یک ساله قابل تمدید می باشد.

مدیرعامل بانک کشاورزی خاطرنشان کرد: منابع بانک عمدتا سپرده های مردمی است و ما عملا متکی بر این منابع داخلی هستیم، با توجه به نیاز گسترده استان می طلبد شرکت های بزرگ در جهت تامین منابع به کمک ما بیایند.

قزلباش تصریح کرد: از ابتدای دولت سیزدهم بیش از ۶۹ هزار فقره تسهیلات به متقاضیان در قالب های مختلف پرداخت شده است که طبق قانون بیش از ۹۰ درصد این تسهیلات در بخش کشاورزی پرداخت شده است.

وی افزود: بانک کشاورزی کارگزار صندوق بیمه کشاورزی می باشد که با در این زمینه هم صندوق در استان عملکرد قابل دفاعی داشته است.

در ادامه مدیر شعب بانک کشاورزی استان با اشاره به شعار«تامین و ارتقا امنیت غذایی، از مزرعه تا سفره» گفت: این بانک در راستای تحقق این شعار به معنی واقعی تمام تلاش خود را به کار گرفته است البته با توجه به دولتی بودن آن نیازمند حمایت همه جانبه مسولیت استان دارد.

قزلباش اضافه کرد: یکی از مهمترین مشکلات موجود کمبود نیروی انسانی است که در این خصوص مکاتبات لازم صورت گرفته است، چراکه ما بنا نداریم هیچ شعبه ای را به ویژه در مناطق روستایی غیر فعال کنیم.

مطالب مرتبط
رفتن به ابتدای صفحه