اولین پایگاه خبری سلامت استان کرمان

دبستان دخترانه‌ی ۱۲ کلاسه‌ی برکت حضرت فاطمه (س) راور افتتاح شد

کرمان تاریخ انتشار: 02/06/12 بدون نظر   460 بازدید

اندازه فونت    
دبستان دخترانه‌ی ۱۲ کلاسه‌ی برکت حضرت فاطمه (س) راور افتتاح شد

طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی از جمله معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور، نماینده‌ی مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان، دبستان دخترانه‌ی ۱۲ کلاسه‌ی حضرت فاطمه (س) راور افتتاح شد.

کرمان سلامت: رضا هدایتی مدیرکل نوسازی مدارس استان در این مراسم، ضمن خیرمقدم به حاضرین، اظهار داشت: دبستان دخترانه‌ی ۱۲ کلاسه‌ی برکت حضرت فاطمه (س) با ۱۲۹۰ مترمربع زیربنای آموزشی توسط اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان با مشارکت بنیاد برکت ساخته شده است‌.

وی افزود: این مدرسه دارای ۳۵۰۰ مترمربع محوطه و ۳۹۰ متر حصار است و برای اتمام آن اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان هزینه شده است.

مهندس هدایتی ادامه داد: امسال تا ابتدای مهرماه تعداد ۱۳۰ مدرسه‌ی جدید توسط اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اذعان داشت: در یک سال اخیر سیستم سرمایشی و گرمایشی ۱۰۲۰ کلاس درس در سطح استان استانداردسازی شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان افزود: هم‌چنین برای ۱۰۹ مدرسه در سراسر استان جمعا به میزان ۶۸۶۷۰ مترمربع ایزوگام کار شده است‌.

مهندی هدایتی ضمن اشاره به بهره‌برداری از ۲ هزار مدرسه و ۱۰ هزار کلاس و پروژه آموزشی و پرورشی در سراسر کشور با شعار «مدرسه سازی تجلی مردمی سازی» افزود: ۷۱۳ کلاس درس از این تعداد در استان کرمان به بهره برداری می رسد که استان کرمان در این زمینه رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص داده است.

منبع: روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان

مطالب مرتبط
رفتن به ابتدای صفحه