اولین پایگاه خبری سلامت استان کرمان

تیم داری در استان نوعی فعالیت خیریه است

ورزشی تاریخ انتشار: 02/05/09 بدون نظر   507 بازدید

اندازه فونت    
تیم داری در استان نوعی فعالیت خیریه است

رییس هیات فوتبال استان کرمان می گوید، تیم‌داری در مسابقات فوتبال این استان بیش از آنکه به لحاظ اقتصادی برای مدیران تیم‌ها منافعی به همراه داشته باشد، نوعی فعالیت خیریه برای ایجاد نشاط در درون جامعه است.

کرمان سلامت: مهدی جهانشاهی در آیین قرعه کشی مسابقات لیگ برتر فوتبال استان کرمان خطاب به مدیران و مقامات تیم های شرکت کننده اظهار داشت: تیم داری در مسابقات فوتبال استان بیش از آنکه به لحاظ اقتصادی برای مدیران تیم ها منافعی به همراه داشته باشد، نوعی فعالیت خیریه ای و برای ایجاد نشاط در درون جامعه است.

وی اظهار داشت: این کار به واسطه علاقه مندی افراد انجام می شود و مدیران تیم های خصوصی شرکت کننده در رقابت های فوتبال رنج و مشکلات تیم داری را خیلی بیشتر از باشگاه های وابسته به نهاد ها و دستگاه های دولتی احساس می کنند و ما باید در مقام متولی فوتبال قدردان نگاه ارزشمند این افراد به فوتبال و حمایت از جامعه باشیم.

رییس هیات فوتبال استان کرمان خاطر نشان کرد: باشگاه های صنعتی، بر اساس بودجه و اعتباراتی که در اختیار دارند و مطابق تکلیفی که بر عهده آنها است، در ورزش هزینه می کنند و به هیچ عنوان مشکلات و مسایل تیم های خصوصی را ندارند به همین خاطر است ما باید قدردان تلاش های افردای باشیم که خودجوش در راستای ایجاد نشاط اجتماعی و خدمت به جامعه و جوانان در حال تیم داری هستند و این بسیار حرکت ارزشمندی است.

وی ادامه داد: کاری که دوستان به عنوان تیم های مردمی انجام می دهند، بسیار ارزشمند است، فردی از جیب شخصی و یا با استفاده از کمک های دیگری تیم داری و باشگاه داری می کند ، یک هدفی دارد و نیت چنین فردی خیرخواهی است، تیم هایی که نیم نگاهی هم به مسائل اجتماعی دارند، می کوشند تا برای جامعه تاثیرگذار باشند.

رییس هیات فوتبال کرمان: تیم‌داری در استان نوعی فعالیت خیریه است

جهانشاهی تصریح کرد: اینکه شما کمک می کنید جوان ها در مسیری خوبی به دنبال آمال و آرزوهایشان باشند، کار بسیار ارزشمندی است و من باید از همه شما به واسطه راه اندازی، تشکیل و اداره این تیم ها تشکر کنم.

متولی فوتبال استان کرمان در ادامه بیان داشت: انتظار ما از تیم های شرکت کننده در مسابقات فوتبال استان رعایت مسائل اخلاقی است، هر اندازه اخلاق در رقابت ها بیشتر رعایت شود به همان میزان مسائل و مشکلات کمتری را هم در مسابقات خواهیم داشت و در این بین جامعه فوتبال استان و تیم های شرکت کننده در مسابقات باید اخلاق را در اولویت بسیاری از مسائل قرار دهند.

منبع: روابط عمومی و امور رسانه هیات فوتبال استان کرمان

مطالب مرتبط
رفتن به ابتدای صفحه