شهرداری آستارا ۰-۰ مس کرمان/شب قطعی شدن صعود

ورزشی تاریخ انتشار: 01/03/06 بدون نظر   624 بازدید

اندازه فونت    
شهرداری آستارا ۰-۰ مس کرمان/شب قطعی شدن صعود

 کرمان سلامت: در هفته سی و دوم رقابت های لیگ یک، تیم مس کرمان در حالی به مصاف میزبان خود در آستارا می رفت که یک تساوی نیز می توانست صعود این تیم را به رقابت های لیگ برتر قطعی کند.

در این بازی فرزاد حسین خانی تیم خود را با ترکیب آرمان شهدادنژاد، عیسی پرتو، علی خلیلی، میلاد خدایی، جلال عبدی، عارف زینلی، احمد نصیری، امیر طاهر، میلاد صارمی، حسین دوستدار و میثم آقایی به میدان فرستاد.

دو تیم با شرایطی بسیار حساس اما متفاوت برابر هم حاضر شدند و مس کرمان در حالی آخرین گام خود را برای صعود در این بازی می توانست بردارد که حریف خطر سقوط به لیگ دو را همچنان در اطراف خود حس می کرد و همین سبب شده بود که در این بازی خانگی و برروی زمین چمن مصنوعی خود با بیشترین توان برابر مس حاضر شود.

حساسیت های بازی به نوعی سبب شد دو تیم در نیمه اول کمتر برروی دروازه هم خطرساز شوند و جدا از حملات جسته و گریخته خود بیشتر توپ را در میانه میدان به گردش در بیاورند.

در نیمه دوم مس کرمان همانند بازی های قبلی خود کاملا برتر در زمین بود و به نسبت در مالکیت توپ و موقعیت سازی نیز بهتر از حریف خود عمل کرد اما در چند نوبت با بدشانسی نتوانست دروازه حریف را فرو بریزد.

در این نیمه امین جهان کهن به جای طاهر، مهرداد آوخ به جای آقایی، امین کاظمیان به جای صارمی، امیر حسین عسگری به جای نصیری و حمید گلزاری به جای دوستدار وارد زمین شدند.

در نهایت این بازی سنگین و حساس برای دو تیم با تساوی صفر بر صفر خاتمه یافت تا مس کرمان با یک امتیاز این بازی به عدد ۶۴ برسد و جشن صعود خود را در آستارا برپا کند.

مس کرمان در دو بازی هفته پایانی خود در کرمان به مصاف پارس جم و در خرم آباد با خیبر بازی خواهد کرد تا در نهایت رتیه مس کرمان در بالای جدول مشخص شود.

منبع: روابط عمومی باشگاه مس

مطالب مرتبط
رفتن به ابتدای صفحه