روابط عمومی ها منجر به تغییر نگرش می شوند

کرمان , ورزشی تاریخ انتشار: 00/06/23 بدون نظر   1464 بازدید

اندازه فونت    
روابط عمومی ها منجر به تغییر نگرش می شوند

به گزارش کرمان سلامت؛ محمد پورعسکری در اولین وبینار مسولان روابط عمومی هیات های ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان اظهار داشت: متاسفانه در بسیاری از شهرستان ها این ذهنیت وجود دارد، هیات مانند یک فروشگاه لوازم ورزشی فقط بانی توزیع اقلام در روستاها می باشد که این باور اشتباه را شماها می توانید تغییر دهید.

وی افزود: فعالیت کیفی و کمی شما در حوزه روابط عمومی، به عنوان موتور محرک هیات ها می باشد که یقین داریم اگر با به کارگیری شیوه های نوین علمی در کنار تجارب خود عمل کنید، به زودی شاهد اتفاقات خوشایند بیشتری خواهیم بود.

پورعسکری ادامه داد: خوشبختانه با اعتقاد دکتر نژادفصیحی سرپرست هیات استان به روابط عمومی، تمام تلاشمان بر این است که همکاران محترم در بعد کیفی آموزش های لازم را فراگیرند و در کنار این مهم، امکانات لازم برای فعالیت بیش از پیش آنها تامین شود.

مسول روابط عمومی هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی تصریح کرد: امروز حضور دوست و همشهری عزیزمان میلاد مقیمی زاده در راس کمیته روابط عمومی فدراسیون، برای کشور یک فرصت ویژه است، که باید از این ظرفیت در راستای تقویت حوزه کاری خودمان نهایت بهره را ببریم.

استان کرمان با داشتن ۲۳ هیات شهرستانی شهرستانی بیشترین حوزه فعالیت را در سطح کشور به خود اختصاص داد است.

مطالب مرتبط
رفتن به ابتدای صفحه