اولین پایگاه خبری سلامت استان کرمان

پایان کار، اردونشینان هندبال کشور در کرمان

ورزشی تاریخ انتشار: 00/03/31 بدون نظر   1429 بازدید

اندازه فونت    
پایان کار، اردونشینان هندبال کشور در کرمان

به گزارش کرمان سلامت: اختتامیه سومین اردوی تیم ملی هندبال دختران نوجوان ایران، با حضور مسولین ورزش استان کرمان در این شهر برگزار شد.

میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: خرسند از این این هستیم که امروز میزبان ملی پوشان هندبال کشور هستیم، که این مهم به واسطه تلاش مسولان هیات استان می باشد.

وی اظهار داشت: کرمان همواره جایگاه ویژه ایی در ابعاد مختلف داشته، بزرگان زیادی را تقدیم کشور کرده و سرآمد آنها سردار دلها حاج قاسم سلیمانی می باشد، که مزار این شهید بزرگوار امروز میعادگاه عاشقان اسلام و انقلاب است.

پاریزی اضافه کرد: امیدوارم در طول اردو، ورزش کرمان در جایگاه میزبانی طوری عمل کرده باشد که این چند روز به خوبی در خاطره تک تک شماها که آینده داران هندبال کشور هستید ثبت و ضبط شده باشد.

در ادامه سیدرضا مهدوی رئیس هیات هندبال استان کرمان ضمن تشکر از فدارسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران که این فرصت را در اختیار استان قرار داد تصریح کرد: در چندسال اخیر هندبال کرمان شاهد رشد صعودی قابل ملاحضه بوده است که افتخارآفرینی تیم مس کرمان در لیگ برتر و درخشش مثال زدنی آن ها در جام باشگاه های آسیا گواه این ادعا است.

وی با قدردانی از حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان استان اضافه کرد: با رویه مدیریت ورزش استان و حمایت ایشان از هیات های ورزشی بدون شک هر روز شاهد موفقیت های بیشتری برای دیار کریمان خواهیم بود.

مهدوی زحمات مربیان حاضر در اردو را قابل تقدیر دانست و افزود: در طول اردو مرتب پیگیر روند برگزاری بودم و جا دارد از تلاش بی وقفه مربیان، مسولان و همچنین همکارانم در هیات تشکر کنم که منجر به رضایت شرکت کنندگان شدند.

 مراسم اختتامیه سومین اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران با حضور میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان، سیدرضا مهدوی رئیس هیات هندبال، عذرا ریاحی سرپرست معاونت امور ورزش بانوان، جواد ساعدی دبیر و فرزانه علیپور نایب رئیس هیات برگزار و در پایان از متولیان و بازیکنان با اهدا تندیس یابود تقدیر به عمل آمد.

این اردو با حضور ۲۹ بازیکن از ۲۶ خردادماه زیرنظر خدیجه قانع سرمربی و فاطمه محمدخانی مربی با هدف آماده سازی جهت شرکت در بازیهای آسیایی چین برگزار شد.

مطالب مرتبط
رفتن به ابتدای صفحه