افتتاح دو چمن دیگر در آینده ای نزدیک

ورزشی تاریخ انتشار: 99/06/11 بدون نظر   683 بازدید

اندازه فونت    
افتتاح دو چمن دیگر در آینده ای نزدیک

به گزارش کرمان سلامت؛ رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان نرماشیر گفت: این دومین چمن مصنوعی است که از زمان مسوولیت اینجانب در این شهرستان افتتاح می شود و در حال حاضر به صورت مشارکتی با کمک دهیاری ها و اداره ورزش و جوانان شهرستان در آینده ای نه چندان دور دو چمن دیگر نیز افتتاح خواهد شد تا کمی به سرانه ورزش این شهرستان کمک شود.


وی گفت: شهرستان نرماشیر از نظر سرانه ورزشی نسبت به خیلی از شهرستان ها از جایگاه مطلوبی برخوردار نیست و امیدوارم که مسئولان نگاه ویژه ای را به این شهرستان داشته باشند، چرا که مشکلات ورزشکاران این شهرستان به مراتب از ورزشکاران شهرستان های برخوردار بیشتر است.


عبدالحامد دریجانی با بیان اینکه مشکلات و مخاطرات آسیب های اجتماعی را می شود با پررنگ کردن فعالیت های ورزشی کم کرد، ادامه داد: از آنجا که این شهرستان در معرض آسیب های اجتماعی بیشتری قرار دارد، پس می طلبد مسئولان با نگاهی دیگر به وضعیت ورزش بنگرند تا از این روش با آسیب های اجتماعی مقابله کنیم.


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان نرماشیر گفت: در بحث فضاهای ورزشی و سرانه ورزشی باید نگاه ویژه تری به این شهرستان شود تا بتوانیم با گسترش زیرساخت ها و ترغیب جوانان گامهای بهتری را در حوزه ورزش برداریم.


وی گفت: بی شک ساخت اماکن ورزشی باعث شور و شوق جوانان می شود و این شور و شوق آنها را به سمت و سوی ورزش سوق می دهد که می تواند باعث توسعه شهرستان شود ؛ چرا که توسعه منابع انسانی در حوزه ورزش بخشی از توسعه شهرستان را به همراه دارد.


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان نرماشیر گفت: جا دارد از جناب حجت الاسلام غضنفرآبادی نماینده محترم شهرستان های شرق استان که همیشه حامی ورزش و ورزشکاران بوده است، تقدیر و تشکر کنم و از او عاجزانه تقاضا دارم تا همچون گذشته مشکلات حوزه ورزش را در اولویت قرار دهند، چرا که این حوزه بیش از حوزه های دیگر با جوانان سروکار دارد.


دریجانی ضمن تقدیر از زحمات امام جمعه شهرستان و فرماندار که همیشه حامی ورزش بوده اند، گفت: وجود جناب آقای پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در راس ورزش استان یک فرصت خوب برای شهرستان ها است، چرا که او خود از بدنه ورزش و از همکاران خوب ما در شهرستان بوده است و بی شک بیش از مدیران قبل با مشکلات ورزش شهرستان ها آشنا است و امیدوارم این شناخت و تجربه، باعث پیشرفت ورزش شهرستان ها شود.

مطالب مرتبط
رفتن به ابتدای صفحه