حضور مدیران هیئت فوتبال استان کرمان و باشگاه مس کرمان در شهرک تورطناب

ورزشی تاریخ انتشار: 99/02/03 بدون نظر   1074 بازدید

اندازه فونت    
حضور مدیران هیئت فوتبال استان کرمان و باشگاه مس کرمان در شهرک تورطناب

مدیران هیئت فوتبال استان کرمان و باشگاه مس کرمان پس از آن که خبرگزاری تسنیم گزارشی از علاقه بچه‌های شهرک تورطناب معروف به محله حجتیه به فوتبال با عنوان 《عشق به فوتبال در حاشیه شهر کرمان 》منتشر کرد، در این محله حضور یافتند و ساعات خوشی را بچه‌های عشقِ فوتبالِ آن جا گذراندند.

به گزارش روابط عمومی هئیت فوتبال استان؛ این حضور سرزده که به پیشنهاد دکتر قرایی و همراهی محمود محمودی‌نیا مدیرعامل باشگاه مس کرمان توام شد، با خروجی‌های مثبتی برای اقناع کردن این بچه‌های عشقِ فوتبال در این محله محروم همراه بود.

در ساعاتی که مدیران هیئت فوتبال استان و باشگاه مس کرمان در کنار بچه‌های محله تورطناب بودند، مقرر شد مستعدین و بچه‌های با استعداد این محله به آکادمی فوتبال باشگاه مس کرمان، باشگاه ترک‌زاده و… معرفی شوند و آموزش‌هایی به صورت علمی از سوی مربیان فوتبال به بچه‌ها داده شود.

مربی و بزرگ‌تری که کنار این بچه‌ها تمرین می‌کرد هم تحت آموزش برای مربیگری قرار خواهد گرفت تا داده‌های خود را علمی‌تر منتقل کند.

همچنین زمینی که این بچه‌های علاقه‌مند به فوتبال در آن‌ مشغول تمرین بودند، هم تجهیز خواهد شد. در تیر هم استعدادیابان هیئت و باشگاه دراین محله حاضر خواهند شد و تمریناتی را برای بچه‌ها طراحی و آن‌ها را زیرنظر خواهند گرفت.

گفتنی است البسه و تعدادی توپ از سوی هیئت فوتبال استان کرمان و باشگاه مس کرمان به بچه‌ها اهداء شد.لازم به ذکر است این اولین اقدام جامعه فوتبال استان در راستای رزمایش مواسات و لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری بود.                                

مطالب مرتبط
رفتن به ابتدای صفحه