ملوان انزلی ۰-۰ مس کرمان/ داستان ادامه دار سوت های علیه مس

ورزشی تاریخ انتشار: 98/11/20 بدون نظر   1138 بازدید

اندازه فونت    
ملوان انزلی ۰-۰ مس کرمان/ داستان ادامه دار سوت های علیه مس

کرمان سلامت: تیم فوتبال مس کرمان در حالی در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ یک برابر ملوان به میدان رفت، که در این بازی هم اسیر تصمیمات اشتباه اثرگذار داور در عدم اعلام پنالتی واضح به سود خود در یک این فصل شد.

در این بازی مجتبی حسینی تیم خود را با ترکیب داوود نوشی صوفیانی، میثم تهی دست، علیرضا آرتا، جلال عبدی، مهرداد قنبری، امین جهان کهن، ابوذر صفرزاده، مهدی عسگری، شروین بزرگ و یاسر فیضی به میدان فرستاد که با وجود همه دشواری های بازی در انزلی، تیم مس برای کسب سه امتیاز راهی میدان شد.

مس بازی را نسبت به میزبان تهاجمی تر آغاز کرد و در دقیقه ۷ بازی صفرزاده می توانست خیلی زود مسی ها را به گل برساند که ضربه او دقت و شانس کافی را برای گلزنی نداشت.

در دقیقه ۲۱ نیز یاسر فیضی می توانست موقعیت خوب خود را برای مس تبدیل به گل کند که ایستادگی دروازه بان ملوان مانع این اتفاق شد.

در حالی که موقعیت های خطرناک و برتری بازی در نیمه اول کاملا به سود مس بود، میزبان نیز در دقایقی در زمین تیم مس آفتابی می شد که البته دفاع عالی تیم مس و واکنش های به موقع صوفیانی مانع خطرآفرینی روی دروازه مس می شد.

در نیمه دوم بازهم بازی با موقعیت های گل تیم مس آغاز شد و ضربه سر تهی دست در دقیقه ۵۰ نشان می داد مس همچنان عطش زیادی برای گلزنی در این بازی دارد.

در دقیقه ۶۱ همه چیز برای گلزنی تیم مس فراهم بود اما صفرزاده نتوانست ضربه آخر خود در موقعیت تک به تک با دروازه ملوان را تبدیل به گل مس کند تا کرمانی ها به حق خود در این بازی با باز کردن دروازه میزبان نرسند.

در حدود دقایق ۷۰ تا ۸۰ بازی بود که تیم ملوان از خستگی بازیکنان مس در زمین انزلی سود برد و بازی را به زمین این تیم کشاند و در یک صحنه نیز به شدت دروازه مس را تهدید کرد که فیضی توپ را از برابر دروازه مس دور نمود.

در این بازی رضا صدری از دقیقه ۷۶ به جای صفرزاده و پوریا غلامی از دقیقه ۸۲ به جای مهدی عسگری برای مس به میدان آمدند.

اما در دقیقه ۹۰ بازی مهم ترین اتفاق این مسابقه رقم خورد جایی که رضا عادل داور این مسابقه پنالتی واضح و مسلم تیم مس که فیلم آن برروی رسانه های اجتماعی باشگاه مس نیز منتشر شده است را اعلام نکرد تا مس بازهم از ناحیه سوت های داوران در این فصل متضرر شود.

در حالی که مدافع تیم ملوان آشکارا بازیکن تیم مس را در محوطه جریمه شارژ کرد و از پشت سر به او ضربه ای وارد کرد که با هر متر و معیاری یک خطای پنالتی واضح محسوب می شد، اما داور مسابقه خیلی راحت این صحنه واضح را در برابر چشمان خود نادیده گرفت تا مس از مهمترین اتفاق بازی که یک ضربه پنالتی به سود خود بود، محروم بماند.

با این وجود مس از زمین دشوار انزلی یک امتیاز را کسب کرد تا در جدول مسابقات ۳۹ امتیازی شود و به دو امتیازی رده دوم جدول یعنی رتبه صعود برسد.

مس هفته آینده با خوشه طلایی بازی دارد که با ۴۱ در رده دوم جدول قرار دارد تا مشخص شود بازی های مس در لیگ یک این فصل کاملا به مرحله فینال گونه خود برای کرمانی ها وارد شده است.
منبع: روابط عمومی باشگاه مس کرمان

مطالب مرتبط
رفتن به ابتدای صفحه