اولین پایگاه خبری سلامت استان کرمان

نخستین حضور تیم هفت‌سنگ بانوان در مسابقات برون‌مرزی

ورزشی تاریخ انتشار: 97/07/19 بدون نظر   1565 بازدید

اندازه فونت    
نخستین حضور تیم هفت‌سنگ بانوان در مسابقات برون‌مرزی

کرمان سلامت: لیلا وکیلی در حاشیه تمرین تیم هفت‌سنگ در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: استان کرمان به عنوان میزبان پنجمین دوره اردوی آماده‌سازی تیم ملی هفت‌سنگ شرایط بسیار خوبی را هم به جهت خوابگاه و هم به جهت سالن و وسایل تمرین در اختیار ما قرار داده است.

سرمربی تیم ملی هفت‌سنگ بانوان گفت: با دعوت از تیم‌های گلبافت و چترود از استان کرمان توانستیم یک تورنمنت چهارجانبه درون اردویی را برگزار کنیم.

وی با اشاره به استعدادهای فروان این رشته در کرمان گفت: در همین مسابقات چهارجانبه درون اردویی بین تیم ملی و تیم چترود نکاتی را به تیم چترود در بین دو نیمه گفتم و بازیکنان تیم چترود با عمل به این نکات در بازی در نیمه دوم توانستند امتیازات خوبی را به دست آورند.

وکیلی تصریح کرد: با انجام چنین بازی‌هایی می‌توانیم هم نفرات نهایی را بهتر آنالیز و دعوت و هم ترکیب ثابت و ذخیره خود را از دل این مسابقات شناسایی کنیم.

وی افزود: نخستین حضور بانوان در رشته هفت‌سنگ در مسابقات برون‌مرزی است در هر اردوی تمرینی هم روی بدنسازی و آمادگی جسمانی بازیکنان کار می‌شود و هم تمرینات تکنیکی و تاکتیکی و در پایان هر اردو برای اطلاع از پیشرفت فیزیکی بازیکنان تست جامع از آنها گرفته می‌شود.

سرمربی تیم ملی هفت‌سنگ بانوان ادامه داد: با برگزاری اردوها به میزبانی استان‌های مختلف با توجه به ظرفیت موجود و مختلف، تجربه اردوی قبلی بهتر و بهتر می‌شود هر چند که میزبانی کرمان در پنجمین مرحله اردو بسیار خوب بوده است.

وکیلی عنوان کرد: در این دوره تمرینات خوبی را به لحاظ تکنیک‌های سرعتی و تاکتیکی داشتیم و تمرینات بسیار خوب برگزار شد.

وی با بیان اینکه استان یزد دارای لیگ هفت‌سنگ استانی است، بیان داشت: این لیگ با شرکت ۴۲ تیم از سراسر استان یزد برگزار شد که این تعداد تیم در این رشته یک آمار شگفت‌انگیز محسوب می‌شود.

مطالب مرتبط
رفتن به ابتدای صفحه