ورزشکاران سازمان‌یافته کرمان ۱۱۰ هزار نفر شدند

ورزشی تاریخ انتشار: 98/06/25 بدون نظر   1795 بازدید

اندازه فونت    
ورزشکاران سازمان‌یافته کرمان ۱۱۰ هزار نفر شدند

محمدتقی امیری خراسانی افزود: اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمان مستند سازی املاک را طی سال‌های گذشته از بیش از یکصد هزار سند به ۲۴۰ هزار مورد رسانده است.

وی اظهار داشت: طی سال‌های گذشته در برنامه ششم توسعه ۲۷ صدم درصد از محل مالیات بر ارزش افزوده به حوزه ورزش و جوانان تخصیص یافت و شاهد افزایش سرانه فضای ورزشی در استان بودیم که تعدادی از طرح های اجرا شده با این اعتبار در آینده افتتاح خواهد شد.

مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان کرمان بیان کرد: کرمان سهم کمی از اعتبارات وزارت ورزش و جوانان را دارد لذا ضروری است که این وزارتخانه توجهی ویژه به کرمان داشته باشد.

وی افزود: رتبه اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان از ۲۸ در سال ۹۵ به رتبه هشتم رسیده که نشان از فعالیت های مفید و موثر در این حوزه بوده است.

امیری خراسانی تصریح کرد: مدال‌آوری ورزشکاران استان کرمان در پاراالمپیک و المپیک، برگزاری انتخابات و شورای مرکزی سمن‌های جوانان در کرمان اتفاقات خوبی برای استان بود که در این زمینه استانداری کرمان، نماینده ولی‌فقیه در استان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و پیشکسوتان دلسوزانه پیگیر و حامی ورزشکاران بودند.

همچنین در این آیین محمدتقی امیری‌خراسانی به عنوان مدیرکل سابق و وحید کریم زاده سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمان تکریم شدند و میثم پاریزی به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.

مطالب مرتبط
رفتن به ابتدای صفحه