سمن‌های جوانان در دولت تدبیر ۵۶ برابر شد

ورزشی تاریخ انتشار: 98/06/25 بدون نظر   1636 بازدید

اندازه فونت    
سمن‌های جوانان در دولت تدبیر ۵۶ برابر شد

ایرنا، جمشید تقی‌زاده در آیین تکریم و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان افزود: این سمن‌ها در سراسر کشور در حوزه های مختلف فعال هستند و از امور کارآفرینی تا مسئولیت‌های اجتماعی عهده دار شده اند.

وی اظهار داشت: میانگین سنی چهار مدیر اخیر استان‌ها کمتر از ۴۰ سال است که نقش جوانان را در وزارت ورزش و جوانان نشان می‌دهد و از توان جوانان در بخش های مدیریتی و پشتیبانی این وزارتخانه بهره‌مند شدیم.

معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: در شرایطی که دشمن تلاش می‌کند امید را از مردم بگیرد، باید نشاط و امید به جامعه تزریق شود که این امر به وزارت و ادارات کل ورزش و جوانان تکلیف شده است.

وی بیان کرد: ورزشکاران با انسجام داخلی سعی بر تسخیر سکوهای بین‌المللی و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی دارند و مبارزه ورزشکاران در صحنه بین‌المللی نقش ایران را در دنیا نشان می دهد و غرور ملی را در کشور زنده می کند.

تقی‌زاده با بیان اینکه ورزشکاران دل به تمرین و تلاش می‌دهند تا قهرمانی را برای کشور خود رقم بزنند که اقدامی بزرگ محسوب می شود افزود: دنیا تلاش می کند ما در سکوهای بین المللی نباشیم و ورزشکاران در پیشانی این مبارزات قرار دارند.

وی عنوان کرد: بر اساس برنامه گام دوم انقلاب و فرمایشات رهبر معظم انقلاب نشان می دهیم که نقشی ویژه در المپیک ۲۰۲۰ و ورزش قهرمانی خواهیم داشت.

معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان افزود: مدیران جوان استانی باید نقشی ویژه در بخش های مختلف ورزش و جوانان ایفا کنند و با حضور مدیرکل جدید در کرمان باید ورزش استان به جایگاه واقعی و نمونه خود برسد.

وی بیان کرد: بر اساس تاکید وزیر، مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان کرمان در چارچوب قانون عمل کند و موظف باشد از تمامی ظرفیت های قانونی برای توسعه این حوزه بهره مند شود و استان را برای پیشبرد امید و نشاط حمایت و در بخش همگانی و قهرمانی ابتکار و خلاقیت ایجاد کند.

تقی زاده گفت: لایحه باشگاه داری حرفه ای و تخصصی را به سرعت تهیه و به مجلس شورای اسلامی ارسال می‌کنیم.

وی تصریح کرد: قانون ۲۷ صدم درصد از محل مالیات بر ارزش افزوده توسط کمیسیون اقتصادی و دیگر نمایندگان به تصویب رسید و امیدواریم شورای عالی ورزش به سرعت مصوب شود و با این شورا تصمیمات منطقه ای در استان ها تصمیمات وزارت ورزش و جوانان تلقی می‌شود.

مطالب مرتبط
رفتن به ابتدای صفحه