کرمان سلامت: لیلا وکیلی در حاشیه تمرین تیم هفت‌سنگ در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: استان کرمان به عنوان میزبان پنجمین دوره اردوی آماده‌سازی تیم ملی هفت‌سنگ شرایط بسیار خوبی را هم به جهت خوابگاه و هم به جهت سالن و وسایل تمرین در اختیار ما قرار داده است.

سرمربی تیم ملی هفت‌سنگ بانوان گفت: با دعوت از تیم‌های گلبافت و چترود از استان کرمان توانستیم یک تورنمنت چهارجانبه درون اردویی را برگزار کنیم.

وی با اشاره به استعدادهای فروان این رشته در کرمان گفت: در همین مسابقات چهارجانبه درون اردویی بین تیم ملی و تیم چترود نکاتی را به تیم چترود در بین دو نیمه گفتم و بازیکنان تیم چترود با عمل به این نکات در بازی در نیمه دوم توانستند امتیازات خوبی را به دست آورند.

وکیلی تصریح کرد: با انجام چنین بازی‌هایی می‌توانیم هم نفرات نهایی را بهتر آنالیز و دعوت و هم ترکیب ثابت و ذخیره خود را از دل این مسابقات شناسایی کنیم.

وی افزود: نخستین حضور بانوان در رشته هفت‌سنگ در مسابقات برون‌مرزی است در هر اردوی تمرینی هم روی بدنسازی و آمادگی جسمانی بازیکنان کار می‌شود و هم تمرینات تکنیکی و تاکتیکی و در پایان هر اردو برای اطلاع از پیشرفت فیزیکی بازیکنان تست جامع از آنها گرفته می‌شود.

سرمربی تیم ملی هفت‌سنگ بانوان ادامه داد: با برگزاری اردوها به میزبانی استان‌های مختلف با توجه به ظرفیت موجود و مختلف، تجربه اردوی قبلی بهتر و بهتر می‌شود هر چند که میزبانی کرمان در پنجمین مرحله اردو بسیار خوب بوده است.

وکیلی عنوان کرد: در این دوره تمرینات خوبی را به لحاظ تکنیک‌های سرعتی و تاکتیکی داشتیم و تمرینات بسیار خوب برگزار شد.

وی با بیان اینکه استان یزد دارای لیگ هفت‌سنگ استانی است، بیان داشت: این لیگ با شرکت ۴۲ تیم از سراسر استان یزد برگزار شد که این تعداد تیم در این رشته یک آمار شگفت‌انگیز محسوب می‌شود.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *