اولین پایگاه خبری سلامت استان کرمان

پیروزی فوق العاده بسکتبالیست های مس کرمان در ثانیه آخر برابر کاله در آمل

ورزشی تاریخ انتشار: 02/08/30 بدون نظر   553 بازدید

اندازه فونت    
پیروزی فوق العاده بسکتبالیست های مس کرمان در ثانیه آخر برابر کاله در آمل

تیم بسکتبال مس کرمان در پنجمین بازی این فصل خود در رقابت های لیگ برتر به یک پیروزی باور نکردنی و فوق العاده در آخرین ثانیه از بازی خود برابر تیم کاله در آمل دست یافت.

کرمان سلامت: شاگردان محمدرضا سیستانی در تیم بسکتبال مس کرمان در حالی برابر نایب قهرمان لیگ برتر در آمل صف آرایی کردند که با گل ثانیه آخر خود جای برد و باخت را برای خود تغییر دادند و به پیروزی ۸۱ بر۸۰ برابر تیم قدرتمند کاله رسیدند.

بسکتبالیست های مس کرمان همانند بازی های قبل خود کوارتر اول مسابقه را عالی آغاز کردند و با برتری به آن پایان دادند اما در پایان کوارترهای دوم و سوم این تیم میزبان بود که به برتری رسید اما نتیجه نزدیک دو تیم کار را به کوارتر نفس گیر چهارم برای مشخص شدن نتیجه پایانی بازی کشاند.

در حالی که تا لحظات پایانی بازی این تیم کاله بود که از تیم مس پیش افتاده بود اما در ثانیه های آخر بازی سروقامتان مس کرمان موفق به جبران نتیجه شدند و در حالی که تنها یک ثانیه به پایان بازی زمان باقی مانده بود تیم کاله با نتیجه ۸۰ بر ۷۹ از تیم مس کرمان پیش بود.

تماشاگران پرشور کاله در حالی جشن پیروزی را در این یک ثانیه مانده به پایان بازی برپا کرده بودند که یک حرکت تمرین شده عالی یک گل دو امتیازی فوق العاده دلچسب و شیرین را برای تیم مس کرمان رقم زد تا در آخرین ثانه از زمان بازی جای برنده و بازنده برای تیم مس کرمان و کاله میزبان عوض شود.

این گل شیرین و فوق العاده حساس برای مس کرمان در این لحظه از بازی در نهایت منجر به کسب اولین پیروزی تیم شایسته بسکتبال مس کرمان گردید تا نارنجی پوشان شهر کرمان یک برد بسیار لذت بخش را در زمین حریف جشن بگیرند.

تیم بسکتبال مس کرمان که با این پیروزی در جدول رقابت ها ۶ امتیازی شد بازی هفته آینده خود را روز پنجشنبه دوم آذر در کرمان برابر تیم مهرام برگزار خواهد کرد.

با این پیروزی روند بدشانسی های تیم بسکبتال مس کرمان که در هفته های گذشته نیز شایسته کسب پیروزی بود به اتمام رسید و حالا باید منتظر تداوم نتایج خوب این تیم در هفته های پیش رو لیگ برتر شد چراکه بسیاری از بازیکنان تیم بسکتبال مس کرمان اولین فصل حضور خود در لیگ برتر را تجربه می کنند و ادامه این مسابقات به آن ها جسارت و توان بیشتری برای کسب نتایج خوب خواهد داد.

مطالب مرتبط
رفتن به ابتدای صفحه