به گزارش کرمان سلامت به نقل از ایسنا منطقه کویر، دکتر محمدجواد فدائی در شورای اقامه نماز استان کرمان با اعلام این مطلب افزود: بخشی از اقدامات فرهنگی در دستگاه های اجرائی بر مبنای یک برنامه مداوم قابلیت انجام دارد و برای اجرای برنامه های ویژه و  تخصصی تر باید اعتبارات جداگانه ای در نظر گرفته شود.
وی بر سنجش میزان اثرگذاری برنامه های صدا و سیما تاکید کرد و ضمن اشاره به این مطلب که بر مبنای نتایج این نظرسنجی می توان برنامه ریزی های بعدی را انجام داد، تصریح کرد: در جلسه شورای اقامه نماز استان کرمان مصوب شد که با مشارکت شهرداری، حوزه هنری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در  پارک های مادر و شورا، دو نمایشگاه آثار هنری مربوط به حوزه نماز برگزار شود.
استاندار کرمان بیان کرد: در این جلسه همچنین مقرر شد گزارشی درباره مدارس فاقد نماز خانه تدوین شود و ظرفیت خیران نیز در این حوزه مورد استفاده بیشتری قرار گیرد.
احمد علیرمضانی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان نیز گفت: با فعالیت چهار واحد صدا، سیماو فضای مجازی از فرودین ماه سال جاری تا پایان بهمن ماه ۲۴ هزار و ۱۷۴ دقیقه برنامه در صدا و سیما و۲۶۰ ویدئو کلیپ، ۲۳۵ پادکست و ۱۳۰ قطعه عکس نوشته نیز در  درباره نماز در فضای مجازی کار شده است.
وی بیان کرد: در رادیو ۳۲۰ خبر و در تلویزیون ۵۴۰ خبر درباره موضوع نماز پخش شده است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان به تهیه طرح مستند مساجد نیز اشاره کرد و ادامه داد: این طرح با تلاش صدا و سیما و  سرمایه گذاری بخش های غیردولتی و خصوصی سرعت می یابد.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *