ستاد ساماندهی جوانان ظرفیتی برای هم افزایی دستگاه ها

ورزشی تاریخ انتشار: 02/11/25 بدون نظر   286 بازدید

اندازه فونت    
ستاد ساماندهی جوانان ظرفیتی برای هم افزایی دستگاه ها

مدیرکل ورزش و جوانان کرمان، ستاد ساماندهی امور جوانان را ظرفیت مناسبی برای هم افزایی دستگاه‌ها عنوان کرد.

کرمان سلامت: میثم پاریزی در افتتاحیه دوره خط و مشی‌گذاری ستاد‌های ساماندهی که با حضور روح‌الله اسدی مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در محل سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، از روسای ادارت ورزش و جوانان شهرستان‌ها به واسطه پیش بینی و برگزاری برنامه‌های دهه فجر طی این ایام الله قدردانی و ابراز امیدواری کرد: با برگزاری این برنامه‌ها کمیته ورزش و جوانان استان کرمان بتواند رتبه برتر را در بین دستگاه‌های اجراییاستان کسب کند.

وی درگذشت ” زنده یاد حاج ایرج کامیابی” رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای شهرستان کرمان و و پیشکسوت ورزش استان کرمان را تسلیت گفت و افزود: آن مرحوم سال‌های سال برای اعتلای ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای استان زحمت کشیدند.

پاریزی با اشاره به برگزاری این دوره تصریح کرد: امیدواریم بتوانید نهایت بهره برداری را از این دوره ببرید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، ایجاد وحدت رویه و هم افزایی بین دستگاه‌های عضوستاد ساماندهی امور جوانان را از مهمترین دلایل برگزاری این دوره عنوان کرد.

پاریزی ستاد ساماندهی امور جوانان را ظرفیت مناسبی برای هم افزایی دستگاه‌ها عنوان کرد و افزود: برای پیشبرد اهداف ساماندهی امور جوانان نیاز به هم افزایی و پای کار آوردن امکانات سایر دستگاه‌ها در تمامی حوزه‌های جوانان هستیم.

مطالب مرتبط
رفتن به ابتدای صفحه