جواب اعتماد به خوبی داده شد

ورزشی تاریخ انتشار: 02/10/14 بدون نظر   532 بازدید

اندازه فونت    
جواب اعتماد به خوبی داده شد

به گزارش کرمان سلامت و به نقل از روابط عمومی باشگاه شاهین کرمان؛ تیم‌های رده‌‌های سنی باشگاه شاهین کرمان که همواره در سال‌های اخیر با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، عملکرد خوبی را از خود به معرض نمایش گذاشته‌اند، بستری فوق‌العاده را برای رشد بازیکنان پایه‌ای فراهم کرده‌‌اند.

از بدو تشکیل باشگاه شاهین، بازیکنان متعددی توانسته‌اند از دل آکادمی این باشگاه برای خود نامی دست و پا کنند تا تیم‌های مطرح استانی و کشوری محل جولان آن‌ها شود.

در این فصل که باشگاه شاهین با صدرنشینی تیم بزرگسالانش، یکی از بهترین فصل‌های خود را در حال سپری کردن است، علاوه بر این موفقیت، موضوعی که بیش از پیش هویداست، عملکرد درخشان بازیکنان خوش‌آتیه‌ای است که از سنین پایین پا به این باشگاه گذاشته‌اند و اکنون در تیم بزرگسالان ضمن کسب تجربه در کنار بازیکنان نامدار، از فرصتی که در اختیارشان قرار داده شده بیشترین بهره را می‌برند.

سینا دوست‌محمدی از تیم نونهالان، عباس رنگرزی، فرزاد ایرانمنش، سجاد علمی و ایلیا ستوده از تیم نوجوانان و همچنین عرفان ایزدی و ابوالفضل نقیبی از تیم جوانان، بازیکنانی هستند که در این فصل با اعتماد صالح رجایی روبرو شدند و پس از فراخوانده شدن به تیم بزرگسالان، در دیدارهای مختلف لیگ به میدان رفتند و کمک زیادی به این تیم کردند‌.

بدون شک چرخه بازیکن‌سازی باشگاه شاهین به این بازیکنان محدود نمی‌شود و در آینده تعداد بازیکنان بیشتری خود را به تیم بزرگسالان و سطوح بالاتر فوتبال ایران خواهند رساند.

مطالب مرتبط
رفتن به ابتدای صفحه