برای نقل و انتقالات نیم فصل برنامه ریزی داریم

ورزشی تاریخ انتشار: 02/09/30 بدون نظر   596 بازدید

اندازه فونت    
برای نقل و انتقالات نیم فصل برنامه ریزی داریم

کرمان سلامت: اکبر محمدی افزود: این برد را همچنین به مدیرعامل باشگاه مس کرمان آقای دکتر امیری تقدیم می کنیم که می دانیم زیر فشار زیادی قرار دارند و امیدواریم که با حمایت های هرچه بیشتر شرکت مس زمینه برای رسیدن به جایگاه اصلی این باشگاه فراهم گردد و مشکلات کمتر شود.

سرمربی مس کرمان ادامه داد: بازی بسیار سخت و نزدیک آغاز شد اما در این بازی از ۵ بازیکن بومی استان در ترکیب تیم استفاده کردیم و در ادامه بازیکنان بومی دیگری به زمین فرستادیم و سعی کردیم با استفاده از ظرفیت آکادمی باشگاه و فوتبال استان در این دیدار که کمبود نفر داشتیم به پیروزی دست پیدا کنیم.

محمدی با اشاره به اضافه کردن نفرات با کیفیت به تیم در نیم فصل دوم گفت: ۵تا۱۰بازیکن را باید در نقل انتقالات نیم فصل با استفاده از سهمیه فیفا و جای خالی که در لیست وجود دارد به تیم اضافه کنیم و با هماهنگی باشگاه بدور از ریخت و پاش سعی می کنیم بازیکنان با انگیزه و باکیفیت فنی خوب را به تیم اضافه کنیم تا مشکل کمبود نفر را برای بازی های سخت دور برگشت برطرف کنیم.

وی با اشاره به هزینه های جذب بازیکن گفت: با ۸ بازیکنی که از لیست تیم خارج کردیم نزدیک به ۱۴ میلیارد تومان ضرفه جویی ایجاد شد که اگر نصف این مبلغ را هم به بازیکنان جدا شده بدهیم بازهم نیمی از این مبلغ ذخیره می گردد.

سرمربی مس کرمان با اشاره به اینکه در نیم فصل دوم همه باید به تیم کمک کنند و از مس کرمان حمایت شود گفت: تیم در نیم فصل اول به واسطه نتایج ابتدای فصل شرایط روحی خاصی داشت اما بهرشکل از ۱۰ بازی ۱۸ امتیاز کسب شد و رتبه تیم در پایان نیم فصل تک رقمی گردید و امیدواریم که شرایط در نیم فصل دوم به گونه ای شود که بتوانیم ادعای رسیدن به کورس صعود را داشته باشیم.

محمدی با رد شایعه خروج تمرینات و بازی مس کرمان از این شهر گفت: مطمئن باشید تا پایان فصل در کرمان خواهیم بود چراکه شهر کرمان امکانات تمرین و بازی را کاملا دارد و فقط امیدوارم مسئولین مرتبط با چمن بتوانند کیفیت خوب را بر آن بیشتر حاکم کنند.

منبع: روابط عمومی باشگاه مس

مطالب مرتبط
رفتن به ابتدای صفحه