کرمان سلامت به نقل از فارس؛ احمد حمزه اظهار داشت: هر کس در هر لباسی برای مردم خدمت کند ایثار است و باید همه برای خدمت به مردم جهاد وار خدمت کنیم .

وی بیان داشت: در بحث بهداشت و درمان، سلامت جامعه یکی از مهترین اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و مسؤولیت تعهد درونی است که بر عهده انسان گذاشته شده و باید فرد همیشه مسؤولیت‌پذیر و بین مردم قابل اعتماد باشد و در برابر مردم همیشه پاسخگو باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های کهنوج، رودبار، قلعه‌گنج، فاریاب و منوجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هفت شهرستان در جنوب استان کرمان باید بیشتر از نظر بهداشتی مورد توجه قرار بگیرند و این منطقه می‌تواند در آینده شاهد جهش خوبی در زمینه بهداشت و درمان باشد.

اصغر مکارم رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت صبح امروز اظهار داشت: در این وضعیت اقتصادی فقط ۳۰ میلیارد ریال برای تجهیز و بازسازی مراکز درمانی شهرستان کهنوج تعلق گرفته است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های درمانی جنوب استان کرمان ان‌شاءالله با حضور وزیر بهداشت و درمان افتتاح می‌شوند، بیان کرد: گام بزرگی در بحث درمان در جنوب استان کرمان برداشته می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت عنوان کرد: در حوزه بهداشت و درمان در جنوب استان کرمان جا برای کار کردن وجود دارد و هر کس مسؤولیتی در این منطقه دارا است می‌تواند با تمام وجود برای این مردم در هر حوزه‌ای کار کند.

ابوذر عطاپور فرماندار شهرستان رودبار جنوب نیز در این مراسم گفت: همه ما باید دست به دست هم بدهیم و مشکلات حوزه بهداشت و درمان در جنوب کرمان برطرف شود.

وی گفت: نیروی جوانی در کنار تجربه می‌تواند گره‌گشای مشکلات امروز باشد و مدیران بالادستی باید به نیروهای جوان و پرنشاط اعتماد کنند که کارهای بزرگی در کشور به دست جوانان انجام شده است.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *