اولین پایگاه خبری سلامت استان کرمان

باشگاه پشتیبانی بی‌نقصی از مس نوین خواهد داشت

ورزشی تاریخ انتشار: 02/05/23 بدون نظر   786 بازدید

اندازه فونت    
باشگاه پشتیبانی بی‌نقصی از مس نوین خواهد داشت

معاون فنی باشگاه مس کرمان گفت: مس نوین با کادری مجرب کارش را آغاز کرده و باشگاه مس کرمان پشتیبانی کامل و بی‌نقصی از این تیم خواهد داشت تا شاهد موفقیتش باشیم.

کرمان سلامت: منصور صادق‌نژاد در آیین معارفه سرمربی و اعضا کادر فنی مس نوین به بازیکنان این تیم گفت: در مس نوین کرمان بازیکنان بزرگ و مربیان صاحب نامی کار کرده‌اند که جا دارد از همه این عزیزان که در زمان خود برای این تیم زحمت کشیده‌اند، تشکر کنم.

او افزود: مس نوین کرمان، تیمی است برای بچه‌های بومی و کادر این تیم تیز تماما بومی است که مایه افتخار باشگاه مس است.

صادق‌نژاد با بیان اینکه مس نوین زخمی شده است و احتیاج به حمایت و پرستاری دارد، گفت: باشگاه مس کرمان پشتیبانی کامل و بی‌نقصی از این تیم خواهد داشت تا شاهد موفقیتش باشیم.
او ادامه داد: یکی از با دانش‌ترین و فنی‌ترین مربیان را برای هدایت این تیم انتخاب کرده‌ایم که قطعا می‌تواند زمینه‌ساز روزهای خوش در این تیم شود و برای باشگاه هم افتخار به ارمغان بیاورد‌.

صادق‌نژاد با بیان اینکه کادر فنی مس نوین هم یک کادر بومی و شایسته است، گفت: همه ما در این فصل برای یک هدف گرد هم آمده‌ایم و آن هدف،  پیروزی و موفقیت است پس لطفا همه دست به دست هم دهیم که این اتفاقِ عالی رخ دهد.

معاون فنی باشگاه مس کرمان اضافه کرد: در کنار این سرمربی و کادر فنی قدرتمند از آقای رضا  ترک‌زاده که از مربیان مجرب فوتبال است خواسته‌ایم که به عنوان مدیر فنی در کنار تیم باشند و سعی کرده‌ایم پازل موفقیت را برای مس نوین کرمان با دقت بچینیم.

صادق‌نژاد در ادامه خطاب به بازیکنان مس نوین گفت: از شما می‌خواهم که با توان فراوان برای سربلندی مس نوین و باشگاه بزرگ مس کرمان تلاش کنید تا به هدف اصلی دست یابیم.
معاون فنی باشگاه مس کرمان در پایان گفت: مدیرعامل باشگاه هم نگاه ویژه‌ای به تیم دارند و همه جوره از آن حمایت می‌کنند.

منبع: روابط عمومی باشگاه مس کرمان

مطالب مرتبط
رفتن به ابتدای صفحه