اولین پایگاه خبری سلامت استان کرمان

تشکیل اولین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان کرمان

کرمان تاریخ انتشار: 02/04/13 بدون نظر   811 بازدید

اندازه فونت    
تشکیل اولین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان کرمان

اولین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان کرمان با حضور مدیرکل روابط عمومی استانداری، فرماندار و اعضا تشکیل شد.

کرمان سلامت: مجتبی اسدی زاده مدیر کل روابط عمومی استانداری اظهار داشت: در دولت سیزدهم اقدامات خوبی در سطح استان و شهرستان کرمان صورت گرفته است.

وی افزود: انتقال آب از خلیج فارس، پوشش ۹۹درصدی گازرسانی شهرستان کرمان، رونق گردشگری، افزایش سطح آسفالت جاده های روستایی، جذب سرمایه و رونق اشتغال و بسیاری از پیشرفت های دیگرصورت گرفته است.


اسدی زاده تصریح کرد: اما به سبب مغفول ماندن امر اطلاع رسانی و عدم ارتباط صحیح با مردم، بسیاری از این دستاوردها که در شرایط سخت تامین مالی، تحریم ها، شرایط سخت آب و هوایی و تحمل سختی های فراوان در مناطق صعب العبور بدست آمده، به سمع و نظر مردم به طور شایسته نرسیده است.


در ادامه علی بابایی تاکید کرد: باید در کنار کار جهادی جهت پیشرفت و توسعه ی ایران عزیز، عزم جدی در انتقال پیام امید به مردم داشته باشیم.


مجتبی اسدی زاده مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان نیز گفتمان سازی دولت، تبیین و تبلیغ اقدامات دانش افزایی مدیران و کارکنان و هماهنگی بین روابط عمومی ها را از مهمترین دلایل تشکیل شورا دانست و افزود: در ۲جلسه سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری کلید واژه های افکارعمومی و امید و ایمان تکرار گردید، ایشان پیشرفت را از مسیر مردم می دانند.


اسدی زاده گفت: مهمترین رسالت روابط عمومی ها را انتقال پیام امید به جامعه از طریق اطلاع رسانی صحیح می باشد.
در پایان حکم ریاست شورا با امضای استاندار به فرماندار کرمان اعطا شدو همچنین احکام اعضای شورا توسط فرماندار کرمان به عنوان رئیس شورای شهرستان اعطا گردید.

مطالب مرتبط
رفتن به ابتدای صفحه