اولین پایگاه خبری سلامت استان کرمان

مس، قربانی مظلوم ورزش و سیاست

ورزشی تاریخ انتشار: 02/04/05 بدون نظر   866 بازدید

اندازه فونت    
مس، قربانی مظلوم ورزش و سیاست

ظاهراً قرار نیست باشگاه مس کرمان، روی خوشی را به خود ببیند؛ پس از سال ها این باشگاه نه تنها لباس حرفه ای را نپوشید بلکه همواره در گردابی از سردرگمی، تصمیمات سیاسی، بداخلاقی های ورزشی، سواستفاده های شخصی، عدم ثبات مدیریتی و… به دور خود میچرخد.

کرمان سلامت/ محمد پورعسکری: از گذشته تا به حال دو نماینده تاثیر گذار کشور و کرمان به صورت رسمی و غیر رسمی مدعی عدم دخالت در روند باشگاه هستند، که اگر این ادعا درست باشد باید به منش آن ها تعظیم کرد زیرا کاری فراتر از وظایفی نمایندگی انجام نمیدهند.

اما امروز زمان آن است که برای یکبار هم شده
دکتر پورابراهیمی و پرفسور زاهدی (ترتیب اسم بر اساس حروف الفبا) در مورد باشگاه در یک جبهه بجنگند.

این که یک روز قراردادی منعقد می شود و دو روز بعد خبر از فسخ آن منتشر می شود قطعا بی دلیل نیست، این که نماینده ای به یک باره حرف از سرمربی بومی می زند و نماینده ای نسبت به مدیرعامل نگاه غضبناکی دارد بی دلیل نیست.

به قول چرچیل هیچ چیز در سیاست اتفاقی رخ نمی دهد؛ همه ما به صراحت می دانیم که در اطراف باشگاه چه می گذرد و چه کسانی میل به اختلال در روند کاری آن دارند؛ اما آیا این رویه کافی نیست؟ سال ها سواری بر این مرکب آیا ثمری داشته؟

همه نوع رفتار را دیدیم، از این که طرف مدیرکل ورزش میشد تا به واسطه آن مدیر عامل باشگاه شود؛ از این که بزرگی با نظر نماینده مدیرعامل شد و با پیگیری همان نماینده برکنار؛ از این که طرف در جایگاه مدیرعامل چه سواستفاده های از نجابت کرمانی نکرد و رفت و… و ده ها اتفاق دیگر تنها در این باشگاه دیده شد.

اما فراموش نکنیم امروز شخصی به نام علی قرایی مدیرعامل این باشگاه هست و با هر تفکری و گرایشی و با تأیید هر مجموعه یا نماینده ای سکان دار آبرو ورزش کرمان است؛ پس بیاییم برای یکبار هم شده با آن مرکب‌ها پشت کنیم و در یک جناح برای این حیثیت(مس) بجنگنیم.

همه ما به خوبی می دانیم هرکجا نامی از کرمان می آید ناخودآگاه خیلی دیگر از هموطنان در حالت تهاجمی نسبت به آن قرار می گیرند، برای یکبار هم شده نمایندگان محترم کرمان و راور در یک لشکر برای اثبات کرمان مقابل تصمیمات خارج از استان بایستند.

بیایید ورزش ، مس ، جوانان و… را فراموش کنید اگر شما خود را در مکتب حاج قاسم می دانید، امروز از شعار «سرزمین سردار دلها» که ابتکار ارزشمند محمد کهندل در باشگاه بود دفاع کنید.

این شعار حرمت دارد و نگذارید نقش آن بر لباس تیم های ضعیف در لیگ های مختلف بنشیند، امروز فقط شما می توانید با وحدتتان ثبات روحی و روانی را به باشگاه برگردانید، و تاکید می کنیم نه برای هیچ نام و گروهی، فقط به نام حاج قاسم؛ این گوی و این میدان.

مطالب مرتبط
رفتن به ابتدای صفحه