خطیبی سرمربی مس کرمان شد

ورزشی تاریخ انتشار: 02/03/28 بدون نظر   831 بازدید

اندازه فونت    
خطیبی سرمربی مس کرمان شد

پس از مذاکرات و بررسی های مدیریت باشگاه مس کرمان از بین گزینه های هدایت تیم فوتبال مس کرمان در روزهای اخیر، آقای رسول خطیبی از چهره های سرشناس فوتبال کشور به عنوان سرمربی تیم فوتبال مس کرمان برگزیده شد و به مدت دو فصل هدایت این تیم رکرملن

کرمان سلامت: رسول خطیبی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی و بازی در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان را نیز دارد در دوران بازی خود در تیم های پاس تهران، استقلال تهران، سپاهان، تراکتور و گسترش فولاد تبریز به میدان رفت و در خارج از کشور نیز پیراهن تیم های هامبورگ آلمان و الشارجه و الطفره امارات را بر تن کرده است.

خطیبی در دوران مربیگری خود نیز کارنامه ای درخشان برجای گذاشته است و در فصل ۹۲–۱۳۹۱ لیگ دسته اول تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز را با بازیکنان جوان و بومی و در فاصله ۳ هفته مانده تا پایان لیگ، به مقام قهرمانی رساند که منجر به صعود مستقیم این تیم به لیگ برتر فوتبال ایران شد. پس از موفقیت خطیبی در گسترش فولاد، کانون مربیان ایران، خطیبی را به عنوان «مربی سال فوتبال ایران» در فصل ۹۲–۱۳۹۱ انتخاب کردند.

وی دو فصل بعد، به عنوان سرمربی باشگاه فوتبال سیاه‌جامگان انتخاب شد اما در میانه‌های فصل از این تیم جدا شد و هدایت ماشین‌سازی تبریز را بر عهده گرفت و این تیم هم توانست با هدایت خطیبی به لیگ برتر صعود کند.

خطیبی که در سال  1398 به عنوان سرمربی باشگاه آلومینیوم اراک انتخاب شد توانست با این تیم نتایج خوبی کسب کند و درنهایت موفق شد همراه با این باشگاه هم به لیگ برتر ایران صعود کند. وی با این باشگاه در لیگ برتر هم نمایش خیره کننده ای داشت و در پایان نیم فصل اول توانست با جای‌گیری در رتبه ششم، شگفتی ساز لیگ برتر نام بگیرد.

این مربی فصل قبل در کسوت مدیرعاملی باشگاه مس سونگون نیز صعودی دیگر را تجربه کرد و تیم فوتبال مس سونگون از لیگ دو فوتبال کشور با مدیریت وی به لیگ یک صعود کرد.

رسول خطیبی که سابقه صعودهای متعدد با تیم های مختلف فوتبال کشور را تجربه کرده است با آگاهی کامل از فضای لیگ یک و آشنایی تمام با ورزش باشگاه های مس هدایت تیم فوتبال مس کرمان را برای دو فصل برعهده گرفت تا اولین قدم باشگاه مس کرمان برای تشکیل تیم فوتبال خود در این فصل با قاطعیت برداشته شود.

منبع: روابط عمومی باشگاه مس کرمان

مطالب مرتبط
رفتن به ابتدای صفحه