اشتباه داوری در بازی دوم برابر ذوب آهن را پیگیری می کنیم

ورزشی تاریخ انتشار: 02/01/30 بدون نظر   641 بازدید

اندازه فونت    
 اشتباه داوری در بازی دوم برابر ذوب آهن را پیگیری می کنیم

محمدرضا اسلامی سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان در پایان این بازی با گلایه از نحوه قضاوت داوران به خصوص در ثانیه های آخر بازی که منجر به گرفتن پیروزی از تیم مس کرمان شد، از پیگیری این موضوع توسط باشگاه مس خبر داد.

کرمان سلامت: تیم بسکتبال مس کرمان در بازی دوم پلی آف خود برابر تیم ذوب آهن در اصفهان در حالی که تا ثانیه های پایانی از این تیم پیش بود، اما با تصمیم لحظات آخر داور نتوانست این پیروزی را حفظ کند تا بازی در پایان کوارتر چهارم به تساوی ۷۸ برسد.

اما در پنج دقیقه ی اضافه، ذوب آهن ۱۴ بر ۶ به برتری رسید تا در نهایت پیروزی دوم ذوب آهن اصفهان مقابل صنعت مس کرمان با نتیجه ی  ۹۲ بر ۸۴ به ثبت برسد.

محمدرضا اسلامی سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان در پایان این بازی با گلایه از نحوه قضاوت داوران به خصوص در ثانیه های آخر بازی که منجر به گرفتن پیروزی از تیم مس کرمان شد، از پیگیری این موضوع توسط باشگاه مس خبر داد.

وی در این زمینه گفت: درست در لحظاتی که در خانه حریف می‌رفتیم تا بازی را ببریم داور مسابقه بی جهت علیه ما خطای تکنیکال فول اعلام کرد تا بازیکنان میزبان از ضربه پنالتی و حمله خود به ۳ امتیاز آسان برسند و بازی عقب افتاده را مساوی کنند. خطایی که اصلا درست نبود و بی جهت علیه تیم ما گرفته شد. به نوعی با این سوت داور سرمان را برید.

وی با اشاره به اینکه امروز از داور مسابقه با ذوب‌آهن به کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال شکایت خواهند کرد، اظهار داشت: در بازی شب گذشته  تصمیماتی از داور گرفته شد که بی سابقه است زیرا داور با اشتباه خود تمرکزمان را بهم ریخت و بازی که می‌توانستیم ببریم را در اور تایم باختیم. اکنون هم تصمیم داریم با ارسال شکایتی به کمیته انضباطی از حقمان دفاع کنیم. چطور کمیته انضباطی بازیکنان، مربیان، سرپرستان و حتی لیدرهای تیم‌ها را محروم می‌کند و یک جا هم باید داوران بیایند و نسبت به عملکرد خودشان پاسخگو باشند.

سرمربی بسکتبال مس کرمان تصریح کرد:هر چه باشد ذوب آهن در مسابقات غرب آسیا نماینده ایران است و به فینال رسیده و آماده رقابتهای آسیایی می شود و در شایسته بودن ذوب آهن هیچ شکی نیست، اما زمانی که داور یا این ذهنیت بیاد به بازی که یک طرف ذوب آهن است و سمت دیگر مس این اتفاقات رخ می دهد.

وی با بیان اینکه از نظر فنی بازی بسیار خوبی بود و باید به ذوب آهن تبریک گفت، خاطرنشان کرد:داوری این برد را به ذوب آهن تقدیم کرد، اگر اعمال قانون است من چندین صحنه را به شما نشان خواهم داد که داور می توانست اعمال قانون کند و نکرد،  داور اشتباه یکطرفه کند عین ظلم و بی عدالتی است، ما بازنده این بازی نبودیم، اگر حق ما ضایع نشده بود من هر چه شما بگویید قبول می کنم.

سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان در خصوص بازی های باقی مانده تیمش مقابل ذوب آهن در کرمان و سرنوشت آنها گفت: من فکر می کنم داوران با این ذهنیت به میدان بیایند که فاصله دو تیم بر روی کاغذ از زمین تا کهکشان است اما تیم من آمده است که ببرد. این بازی را برده بودیم مطمئن باشید در جمع چهار تیم می بودیم و در کرمان برای پیروزی به میدان می رویم شک نکنید در بهترین حالت برای ذوب آهن مسابقه را به بازی پنجم خواهیم کشانید. تیم من شایستگی های خودش را در طول لیگ نشان داده است.

اسلامی افزود: تیم من برای اساس امتیازات در رده ششم است وگرنه می توانست در جمع چهار تیم بالای جدول باشد و شرایط بهتری داشته باشد اما اشکال ندارد این هم می گذرد اما دوستانی که تسلط زیادی بر قانون دارند آن را جز به جز اجرا کنند و اگر بازی بسکتبال از دقیقه ده به یازده کشیده شد من از بسکتبال به رشته دیگری می روم.

منبع: روابط عمومی باشگاه مس

مطالب مرتبط
رفتن به ابتدای صفحه