امیدوارم در قونیه روی سکو برویم

ورزشی تاریخ انتشار: 01/05/12 بدون نظر   542 بازدید

اندازه فونت    
امیدوارم در قونیه روی سکو برویم

کرمان سلامت/محمد پورعسکری؛ حمید صادق شاه نشین در خصوص شرایط آمادگی تیم ملی هندبال مردان اظهار کرد: در اردوی قبلی تیم ملی تنها بدنسازی کار کردیم تا بازیکنان از لحاظ بدنی آماده شوند. بازیکنان دو روز به استراحت رفتند و اردوی بعدی از ۳۰ تیر آغاز می‌شود. این اردو که متصل به اعزام است بیشتر به تمرینات تکنیکی و تاکتیکی خواهیم پرداخت. بازیکنان هم از لحاظ بدنی در شرایط خوبی هستند. البته نمی‌توانم بگویم ۱۰۰ درصد آماده‌اند اما با توجه به فشار تمریناتی که داشتند مطمئنا تا روز مسابقات بهتر خواهند شد.

صادق شاه‌نشین در ادامه در خصوص حریفان در بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: با توجه به شناختی که از تیم‌ها داریم فکر می‌کنم در مرحله گروهی مشکلی نداشته باشیم. تیم ترکیه را دقیق آنالیز نکرده‌ایم ولی می‌دانم که وسلین روی حریفان برنامه‌ریزی خاصی دارد. اگر اتفاق خاصی نیفتد از مرحله گروهی بالا می‌آییم اما در مرحله بعدی مشخص نیست که با کدام تیم‌ها بازی خواهیم داشت. اصلا مشخص نیست که تیم‌های گروه مقابل با چه شکل و با چه قدرتی در این مسابقات حاضر خواهند شد.

مربی تیم ملی هندبال افزود: از حالا دقیقا مشخص نیست که تیم قطر با ترکیب اصلی می‌آید یا خیر، باید اینها بررسی شود. بعد از اطلاع از این موارد می توان راحت‌تر برای هر بازی برنامه‌ریزی کرد. ما مقابل تیم‌های کویت و عربستان در قهرمانی آسیا هم بازی داشتیم. تیم‌های خوبی هستند و مربیان و بازیکنان بزرگی دارند. فکر می کنم باید تمام سعی و تلاشمان را بکنیم تا یک هندبال خوب را به نمایش بگذاریم. باید تلاش و هماهنگی خوبی داشته باشیم در این صورت کسب نتیجه دور از دسترس نخواهد بود.

وی در خصوص پیش‌بینی‌اش از نتایج تیم ملی هندبال گفت: همه تیم‌ها برای کسب سکو و مقام می‌آیند و برای مسابقات هزینه کرده‌اند. نباید از چیزی قافل شد و فکر کنیم که ۱۰۰ درصد روی سکو هستیم یا اینکه با آرامش خاطر به مسابقات برویم. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و باید سعی خود را کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم. امیدوارم که بتوانیم در این مسابقات مدال بگیریم و حداقل روی یکی از سکوها قرار بایستیم.

مسابقات هندبال کشورهای اسلامی از ۱۶ تا ۲۳ مرداد در قونیه برگزار می‌شود. تیم ملی هندبال مردان ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی در گروه ‌A  با ترکیه و آذربایجان همگروه است. در گروه دیگر نیز تیم‌های عربستان سعودی، قطر، مراکش و عراق حضور دارند. 

مطالب مرتبط
رفتن به ابتدای صفحه