تیم به دیدارهای تدارکاتی نیاز دارد

ورزشی تاریخ انتشار: 01/05/11 بدون نظر   653 بازدید

اندازه فونت    
تیم به دیدارهای تدارکاتی نیاز دارد

کرمان سلامت؛ حمید صادقی شاه‌نشین، در خصوص اردوهای تیم ملی هندبال مردان اظهار کرد: در دومین اردو که از ۳۰ تیر آغاز شد از بحث بدنسازی خارج و بیشتر روی تاکتیک و تکنیک بازیکنان کار شد. در کنار آن آمادگی بازیکنان را نیز حفظ کردیم. شرایط اردو به همه لحاظ خوب بود و بازیکنان به شرایط خوبی رسیدند.

مربی تیم ملی هندبال مردان در ادامه گفت: ما حتی توانستیم در این اردو ترکیب اصلی تیم را مشخص کنیم.با بازیکنان روی تاکتیک‌هایی که می‌خواهیم در مسابقات داشته باشیم کار کردیم و امیدواریم بتوانیم نتیجه خوبی را هم در قونیه بگیریم. اردوی بعدی ما از یکشنبه آغاز می‌شود و تا روز اعزام که ۱۲ مرداد است ادامه دارد.

وی در خصوص لیست اصلی تیم ملی هندبال برای اعزام به کشورهای اسلامی گفت: در حال حاضر ۱۷ نفر در اردوی تیم ملی هستند. یک بازیکن آسیب دیده داریم و برای انتخاب مردد هستیم وگرنه لیست اعزامی مشخص است. سجاد استکی باید کاری را انجام دهد اگر برسد با تیم به قونیه بیاید که یک نفر دیگر باید از لیست حذف شود در غیر اینصورت ترکیب تیم مشخص است.

صادق شاه‌نشین در ادامه گفت: ما با ترکیه و آذربایجان همگروه هستیم و در گروه مقابل تیم‌های عربستان سعودی، قطر، مراکش و عراق حضور دارند البته حرف و حدیث‌هایی هست که عراق از حضور در مسابقات انصراف داده است اما هنوز در برنامه مسابقات هست. بازکنان و کادر فنی تمام سعی و تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین نتیجه ممکن را در قونیه بگیریم. اگر اتفاقات خاصی رخ ندهد و با توجه به شرایط تمرینی و کارهایی که انجام داده‌ایم کسب یک عنوان خوب دور از دسترس نیست.

وی به هدف اصلی تیم ملی هندبال مردان اشاره کرد و گفت: خیلی خوب است که در کنار یک مربی بزرگ کار و کسب تجربه می‌کنیم. وسلین مربی با دانشی است و باید به فدراسیون برای این انتخاب تبریک بگویم. پاکدل به قول خود برای جذب یک مربی با تجربه عمل کرد. این تیم برای مسابقات جهانی خود را آماده می‌کند و مسابقات جهانی هدف اصلی است. مسابقات کشورهای اسلامی مثل دیدارهای تدارکاتی برای تیم ملی خواهد بود. بعد از مسابقات قونیه با توجه به شرایط و برگزاری لیگ باید برنامه‌ریزی کنیم تا بتوانیم در مسابقات جهانی نتایج خوبی بگیریم.

وی در مورد لزوم دیدارهای تدارکاتی تیم ملی هندبال مردان اظهار کرد: هر چه بیشتر بازی بین‌المللی داشته باشیم تیم به شرایط آمادگی بهتری می‌رسد و نقاط ضعف و قوت تیم مشخص می‌شود. با توجه به برنامه‌ای که وسلین دارد بعد از قونیه هم در چند تورنمنت‌ و دیدار دوستانه دیگر شرکت خواهیم کرد. طبق صحبت‌هایی که داشتیم این تورنمنت ها جزو برنامه است و مطمئنا هم فدراسیون حمایت می‌کند. نیاز تیم ما است که بتواند دیدارهای دوستانه بیشتری داشته باشد تا به آمادگی بهتر برسد.

مسابقات هندبال کشورهای اسلامی از ۱۶ تا ۲۳ مرداد در قونیه برگزار می‌شود. تیم ملی هندبال مردان ایران در این مسابقات در گروه ‌A  با ترکیه و آذربایجان هم گروه است. در گروه دیگر نیز تیم‌های عربستان سعودی، قطر، مراکش و عراق حضور دارند.

مطالب مرتبط
رفتن به ابتدای صفحه