نتیجه انتخابات حوزه کرمان و راور اعلام شد+کل آمار

کرمان تاریخ انتشار: 02/12/12 بدون نظر   145 بازدید

اندازه فونت    
نتیجه انتخابات حوزه کرمان و راور اعلام شد+کل آمار

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان نتیجه انتخابات حوزه کرمان و راور را اعلام کرد.

کرمان سلامت: رحمان جلالی  ۱۲ اسفندماه در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر و تشکر از مردم استان کرمان به واسطه حضور در انتخابات روز گذشته اظهار کرد: مردم کرمان در عمل ولایتمداری و تبعیت از توصیه شهید حاج قاسم سلیمانی را نشان دادند.

وی با بیان اینکه استان کرمان با همدلی و هم افزایی رقابت انتخاباتی سالم و امنی را برگزار کرد، افزود: در حوزه انتخابیه کرمان و راور شهباز حسن پور بیگلری با ۷۴ هزار و ۲۱۹ رای نفر اول و مجید دوستعلی با ۷۱ هزار و ۵۶۶ رای نفر دوم شدند.

جلالی گفت: محمدرضا پورابراهیمی داورانی با ۵۸ هزار و ۸۵۸ رای نفر سوم و محمدرضا باهنر با ۳۵ هزار و ۲۸۰ رای نفر چهارم شدند.

رئیس ستاد انتخابات در ادامه بیان کرد: در حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان عبدالحسین همتی سراپرده با ۲۸ هزار و ۳۴۴ رای توسط مردم انتخاب شده است.

وی با اشاره به کسب ۵۶ هزار و ۴۹۲ توسط منتخب مردم (احمد انارکی محمدی) در حوزه انتخابیه رفسنجان و انار بیان کرد: در حوزه جیرفت و عنبرآباد بهنام سعیدی ۳۷ هزار و ۶۲۱ نفر منتخب مردم شد.

جلالی اظهار کرد: در حوزه انتخابیه منوجان، قلعه گنج، رودبار جنوب، فاریاب، جازموریان و کهنوج منصور شکراللهی ۸۲ هزار و ۵۸۶ رای را به خود اختصاص داده و مجدد توسط شهرستان‌های جنوبی کرمان انتخاب شد.

وی با اشاره به انتخاب مجدد حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی توسط مردم بم، ریگان، فهرج، نرماشیر و گنبکی با ۶۸ هزار و ۳۵۴ رای، گفت: در حوزه انتخابیه بردسیر و سیرجان نیز محمد معتمدی زاده با ۵۳ هزار و ۷۱۵ رای توسط مردم برای نمایندگی مجلس دوازدهم انتخاب شد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان بیان کرد: در حوزه بافت، رابر و ارزوئیه یاسر سلیمانی با ۲۴ هزار و ۹۱۱ رای منتخب مردم شد.

وی با اشاره به اینکه ۲۵۴ هزار و ۷۸۶ رای در حوزه انتخابیه کرمان و راور داشتیم، افزود: میزان مشارکت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه کرمان و راور ۴۱ درصد و کل استان کرمان حدود ۵۰ درصد بود.

جلالی در پایان با اشاره به اینکه کرمان از استان‌های پیشرو در انتخابات روز گذشته بود، گفت: هیچ مسئله امنیتی در انتخابات استان کرمان نداشتیم.

مطالب مرتبط
رفتن به ابتدای صفحه