پیام تبریک مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان به مناسبت فرا رسیدن سال نو و عید نوروز

محیط زیست تاریخ انتشار: 02/12/29 بدون نظر   218 بازدید

اندازه فونت    
پیام تبریک مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان به مناسبت فرا رسیدن سال نو و عید نوروز

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان با صدور پیامی فرا رسیدن سال نو و عید باستانی نوروز را تبریک گفت.

مجتبی نیک طبع ،مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان با صدور پیامی فرا رسیدن سال نو و عید باستانی نوروز را تبریک گفت. در متن پیام ایشان آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

 

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ

 

 یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

 

طبیعت به عنوان یکی از نشانه های خدا، سرشار از درس و عبرت است. دلی که بیدار است، در هر پدیده ای عبرتی می بیند و از هر نشانه ای، درسی می آموزد. بیداردلان، از بهار، درس تحول و نو شدن می آموزند. به تعبیر رسول اکرم صلی الله علیه و آله: آن کس که با تغییر دنیا از وضعی به وضع دیگر آگاه شود، از غافل ترین مردمان است.

 

نوروز جشن تحول به احسن الحال، جشن شادی و شکوفایی، جشن همدلی و هم پیمانی، زمان شنیدن ترنم پاکی صفای روح و جان و  فرصتــی نو برای تــازه شدن و باز نگریستـن بر چگــونه زیستــن است.

 

اینجانب فرا رسیدن عیــد نـوروز  و بهار پر طراوت که نشانه قدرت خداوند و تجدید حیات طبیعت و تقارن آن با بهار قرآن و ماه مبارک رمضان است را به خانواده بزرگ محیط زیست که بصورت مستمر و موثر در راستای خدمت رسانی به جامعه  استان مجاهدت نموده اند تبریک و تهنیت عرض می نمایم. امیدوارم با استعانت از ذات لایزال الهی و در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و با پیروی از رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی با بهره گیری از توانمندی های شایسته، انسجام کاری بیشتر و همدلی، همفکری و هم افزائی، سالی پربرکت در مسیر خدمت به خانواده شریف و بزرگ محیط زیست سپری کنیم.

منبع: روابط عمومی و امور رسانه اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان

مطالب مرتبط
رفتن به ابتدای صفحه