مدیرعامل باشگاه مس کرمان: برای موفقیت مس بسیج یک کرمان لازم است

ورزشی تاریخ انتشار: 02/04/24 بدون نظر   650 بازدید

اندازه فونت    
مدیرعامل باشگاه مس کرمان: برای موفقیت مس بسیج یک کرمان لازم است

مدیرعامل باشگاه مس کرمان بسیج یک شهر را برای موفقیت تیم فوتبال مس کرمان لازم و ضرروی دانست و اعلام کرد که این باشگاه دست یاری همگان را به گرمی خواهد فشرد.

کرمان سلامت: دکتر علی قرایی مدیرعامل باشگاه مس کرمان عصر جمعه در آیین معارفه اعضای تیم فوتبال مس کرمان و آغاز تلاش برای فصلی جدید و همدلی برای موفقیت این تیم افزود: تیم فوتبال مس کرمان در حالی برای لیگ دسته یک فوتبال آماده می شود که سختی های این لیگ را همه می دانند.

وی اظهار داشت: علاوه بر اینکه فرایند موفقیت یک تیم فقط نیاز به بازیکن و مربی خوب ندارد بلکه همه عوامل باید متحد شوند و موفقیت یک بسته کامل است که در این مسیر نباید فقط به بازیکنان و کادر فنی اکتفا کنیم.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان با تاکید بر اینکه باید یک شهر بسیج شود تا به موفقیت برسیم افزود: ۲ سال پیش که به لیگ برتر کشور صعود کردیم یک همدلی در استان ایجاد شده بود و کسی از بیرون روی تیم فشار نمی آورد.

وی ادامه داد: وقت گلایه نیست و باید ذهن بازیکنانی که با دل و امید به کرمان آمده‌اند، آماده صعود به لیگ برتر شود. تا لحظه آخر برای رسیدن به موفقیت می‌جنگیم و حتی برای تیمم سرم را هم می دهم.

آقای قرایی افزود: امیدوارم با بودجه خوب، تیم مس کرمان به لیگ برتر صعود کند اما نیاز است در این مسیر یک شهر بسیج شوند، اگر همراهی هواداران، تیم، مردم و رسانه نباشد شاید دستیابی به موفقیت امکان پذیر نباشد.

وی با اشاره به اینکه تیم مس کرمان بتازگی از لیگ برتر به دسته یک فوتبال کشور سقوط کرده است گفت: این تیم هنوز شخصیت لیگ برتری خود را دارد و اگر تلاش کنیم قطعا به لیگ برتر صعود خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان یادآور شد: ایمان رازانی، یحیی زاده و مهران امیری از روز گذشته به تیم مس کرمان اضافه شدند و همه باهم دست به دست هم دهیم تا اتفاقات خوبی برای این تیم بیفتد.

وی ابراز داشت: خوشحالیم که برای یک تیم لیگ برتری استان کرمان هزینه می شود و خوشحالتریم که رفسنجان تیم خوب و با هزینه خوبی می بندد و لطف مدیران ارشد شرکت صنایع ملی مس شامل ما هم شده و حمایت شدیم و توقع داریم که این شرکت به هدف مس کرمان در صعود به لیگ برتر کمک کند تا این صعود را پایان سال جشن بگیریم.

منبع: روابط عمومی باشگاه مس کرمان

مطالب مرتبط
رفتن به ابتدای صفحه