اولین پایگاه خبری سلامت استان کرمان

مسابقات فوتسال محلات کم برخوردار برگزار شد

کرمان تاریخ انتشار: 02/04/25 بدون نظر   590 بازدید

اندازه فونت    
مسابقات فوتسال محلات کم برخوردار برگزار شد

همزمان با گرامیداشت هفته بهزیستی مسابقات فوتسال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد در محلات کم برخوردار از سوی اداره کل بهزیستی استان کرمان برگزار شد.

کرمان سلامت: مسابقات فوتسال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد در محلات کم برخوردار همزمان با گرامی داشت هفته بهزیستی در محل سالن ورزشی جامعه معلولین استان کرمان برگزار گردید .

علی ابراهیمی معاون امور اجتماعی بهزیستی استان کرمان در همین رابطه عنوان داشت : در راستای اجرای طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار کشور(طرح ۲۰۲۰) و به منظور پوشش اوقات فراغت نوجوانان و جوانان این محلات و همچنین شناسایی استعدادهای فوتبال در این محلات، مسابقات فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد در ۴ محله از محلات کم برخوردار استان در شهرستان های کرمان، رفسنجان و جیرفت برگزار گردید.

 وی افزود : بهزیستی استان کرمان به عنوان یکی از ۴ دستگاه اصلی متولی اجرای طرح (۲۰۲۰)(۲۰محله در ۲۰ استان) در محلات کم برخوردار، کار اطلاع رسانی، شناسایی، ثبت نام افراد متقاضی شرکت در مسابقات فوتبال خیابانی را در دو رده سنی ۱۵-۱۲ و ۱۸-۱۵ سال انجام و با هزینه کرد قریب به ۷۰۰میلیون ریال این مسابقات را در دو مرحله شهرستانی و استانی برگزار نمود.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان کرمان در ادامه توضیحات خود افزود : در مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات ، تیم های مناطق شهید صیاد شیرازی و شهید همت(شهرک صنعتی) کرمان، منطقه رستم آباد رفسنجان و منطقه سرجاز جیرفت در محل شهرستان خود به مصاف هم رفتند که از بین تیم های حاضر در مرحله شهرستانی، ۴ تیم از مناطق فوق به مرحله استانی راه یافتند که در مرحله استانی نیز ۱۳ تیم از خانه های احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و ۴ تیم از خانه های بهزیست شهرستان کرمان، رفسنجان و جیرفت در این مسابقات حضور داشتند.

گفتنی است در پایان این دوره از مسابقات تعداد ۱۶ نفر از بازیکنان چهار تیم خانه های بهزیست که از مرحله شهرستانی به استانی راه یافته بودند، با اعطای مدال و یک دست لباس گرم ورزشی از سوی معاونت اموراجتماعی بهزیستی استان کرمان مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

منبع: روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان

مطالب مرتبط
رفتن به ابتدای صفحه