محمدی رییس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان کرمان شد

ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی , ورزشی تاریخ انتشار: 02/02/23 بدون نظر   1044 بازدید

اندازه فونت    
محمدی رییس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان کرمان شد

با رای اعضای مجمع هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان کرمان، وحید محمدی با کسب ۱۴ رای به مدت ۴ سال به عنوان رییس این هیات انتخاب شد.

به گزارش کرمان سلامت و به نقل از روابط عمومی هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان کرمان: مجمع انتخاباتی این هیات با حضور علیرضا پسندیده سرپرست فدراسیون، میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان، علی مرادی معاون توسعه امور ورزش اداره کل، مرتضی بلوردی مدیرگروه ورزش قهرمانی اداره کل و دیگر اعضا برگزار شد.

در ابتدای مراسم ۴ کاندیدا به معرفی و بیان برنامه های خود پرداختند و انتخابات برگزار شد و با توجه به این که هیچ کدام از آن ها نتوانستند حدنصاب آرا را کسب کنند، انتخابات به دور دوم کشیده شد.

در ادامه و در دور دوم وحید محمدی ۱۴ رای و رضا رفیع زاده ۱۲ رای از مجموع ۲۶ رای را به اختصاص دادند و در نتیجه محمدی موفق به تصاحب صندلی ریاست هیات شد.

میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در این مجمع اظهار داشت: آن چه ما در رابطه با مجامع به آن اعتقاد داریم سلامت انتخابات به دور از هرگونه جانبداری است.

وی افزود: هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی از جمله هیات های مهم به واسطه جامعه مخاطب عظیم است.

در ادامه علیرضا پسندیده سرپرست فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی کشور گفت: اعتقاد دارم استان کرمان به عنوان یکی از استان های پیشرو و تاثیر گذار در توسعه ورزش به ویژه ورزش روستایی است.

وی با تشکر از فرهاد نژادفصیحی و خانم ریاحی به پاس سال ها تلاش در پیشبرد اهداف ورزش روستایی در استان کرمان یادآورشد: توصیه من به تمام اعضا دفاع و حمایت از رای خود می باشد و فراموش نکنند نباید عملکرد هیات به چهار سال یکبار و انتخابات معطوف شود.

پسندیده افزود: یکی از برنامه ها لازم در هیات، شرکت در رویدادهای ملی می باشد که انتظار می رود مجموعه هیات با استفاده از تمام ظرفیت ها نسبت به حضور در برنامه های ملی اهتمام ویژه داشته باشند.

سرپرست فدراسیون تصریح کرد: ما سه محور آموزش، انگیزش و زیرساخت را برای ورزش روستایی مد نظر قرار داده ایم که برای تک تک این محورها برنامه ریزی کرده ایم.

در پایان مراسم تجلیل از خانواده شهید ترک زاده و همچنین تقدیر از زحمات فرهاد نژادفصیحی رییس سابق؛ عذری ریاحی، محسن اشرف زاده و سیدمحسن اسدی سرپرستان این هیات برگزار شد.

مطالب مرتبط
رفتن به ابتدای صفحه