تلاش بازیکنان مس در این فصل ستودنی است

ورزشی تاریخ انتشار: 02/02/15 بدون نظر   836 بازدید

اندازه فونت    
تلاش بازیکنان مس در این فصل ستودنی است

سرمربی تیم هندبال صنعت مس کرمان گفت: لیگ امسال برایمان تلخی های زیادی در پی داشت، اما تلاش تک تک بازیکنانم قابل ستایش است.

کرمان سلامت: حمید صادق شاه نشین اظهار داشت: اتفاقات تلخ و گلایه ها بخش جدا نشدنی ورزش حرفه ای می باشد، ولی همه بازیکنان ما تمام تلاش خود را در قبال تعهد خود به باشگاه انجام می دهند.

وی پس از پیروزی مقابل پیکان سبزوار افزود: تیم پیکان خیلی با انگیزه و جنگنده بازی کرد و در آخر نتوانست حریف تجربه و همدلی مس شود.

سرمربی هندبال مس تاکید کرد: لیگ سی و پنجم روی خوشی به ما نشان نداد، اما ما با ماندن در جایگاه سوم طبق برنامه ریزی ابتدای فصل پیش رفتیم.

صادق شاه نشین خاطرنشان کرد: بچه ها پتانسیل قرار گرفتن در رده بالاتر را داشتند، ولی اشتباه در بعضی دیدارها و برخی حواشی شانس حضور در فینال را از ما گرفت.

این چهره نام آشنای هندبال کشور ادامه داد: بدون شک مس آبروی هندبال کرمان است و جا دارد از حمایت های بی دریغ مدیرعامل، هیات مدیره و همه زحمت کشان این باشگاه تقدیر کنم.

وی تصریح کرد: سه بازی آینده برای ما بسیار حساس است ولی من به غیرت، تلاش، تجربه بازیکنانم ایمان دارم.

صادق شاه نشین یادآور شد: بضاعت ما چه به لحاظ حمایت مادی و چه فضای روانی حاکم بر هندبال شهر در مقایسه با دو تیم بالای جدول همین بود و به نظرم این جایگاه منصفانه است و امیدواریم که تا پایان در این جایگاه باقی بمانیم.

مطالب مرتبط
رفتن به ابتدای صفحه