برگزاری آیین همدلی و هوادارن مس

ورزشی تاریخ انتشار: 02/02/12 بدون نظر   693 بازدید

اندازه فونت    
برگزاری آیین همدلی و هوادارن مس

هواداران مس در آیینی که با حضور مدیرعامل باشگاه مس کرمان، رئیس بسیج ورزشکاران استان، پیشکسوتان ورزش و … گرد هم آمدند و در راستای همدلی و همراهی با یکدیگر برای حمایت و پشتیبانیِ جانانه از تیم فوتبال گام برداشتند.

کرمان سلامت: هواداران، لیدرها و دوست‌داران مس کرمان طی آیینی که در باشگاه مس و با حضور مدیرعامل و معاونین این باشگاه، رئیس بسیج ورزشکاران استان برگزار می‌شد، گرد هم آمدند و برای حمایت و پشتیبانی از تیم فوتبال گام برداشتند و هم قسم شدند.

در این آیین که با اقامه نماز مغرب و عشا آغاز شد هواداران قدیمی باشگاه حضور یافته بودند. در محل برگزاری مراسم طرحی از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و کلمه مرد میدان نصب شده بود. پس از تلاوت قرآن و صلوات خاصه امام رضا (ع) این مراسم با صحبت‌های احسان آبیاری یکی از لیدرهای مس کرمان آغاز شد.

در ادامه دکتر قرایی مدیرعامل باشگاه مس کرمان با تاکید بر حفظ اتحاد صحبت کرد و از اقداماتش برای حفظ آرامش تیم فوتبال بزرگسالان مس سخن گفت.

او همچنین هدفش از طرح مرد میدان در این ۳ مسابقه را شرح داد و به تأسی از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برای کسب امتیاز در این میدان مهم تاکید کرد.

سپس یوسف امیرشکاری از راویان دفاع مقدس با ذکر خاطراتی از آن دورانِ طلایی شبی خاطره‌انگیز برای هواداران ساخت.

حمید باسزه از دیگر لیدرهای مس کرمان بود که در این آیین از اتحاد گفت.

حجت جهرمی مدیر تیم مس کرمان نیز در این آیین ضمن بیان مسائلی که تاکنون بر این تیم گذشته، از لزوم همگرایی سخن به میان آورد.

منصور صادق‌نژاد معاون باشگاه مس کرمان هم در این مراسم با تاکید بر هم‌گرایی و هم‌افزایی همه جانبه حاضرین را به حمایتِ مردانه از مس کرمان تشویق کرد و از تمام کسانی که دل در گروه پیروزی و موفقیت تیم استان‌شان دارند خواست که اعضا این تیم را تنها نگذارند.

محمدحسین مولا پیشکسوت و بزرگ ورزش استان هم با سخنان خود که حول محور اتحاد برای حمایت از تیم مس بود، از هواداران این تیم تشکر کرد.

منبع: روابط عمومی باشگاه مس کرمان

مطالب مرتبط
رفتن به ابتدای صفحه