دستگیری متخلفین شکار غیرمجاز در پارک ملی خبر

محیط زیست تاریخ انتشار: 02/02/02 بدون نظر   745 بازدید

اندازه فونت    
دستگیری متخلفین شکار غیرمجاز در پارک ملی خبر

متخلفین شکار غیرمجاز دو راس کل وحشی در پارک ملی خبر دستگیر شد.

کرمان سلامت: ضیاءالدین سلجوقی سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بافت گفت: مامورین اجرایی یگان حفاظت این اداره حین گشت و کنترل در پارک ملی خبر موفق به دستگیری دو نفر متخلف شکار غیرمجاز دو راس کل وحشی شدند.

سلجوقی گفت: مامورین اجرایی یگان حفاظت این اداره در حین گشت و کنترل و پایش شبانه روزی منطقه موفق شدند متخلفی  را که در پارک ملی خبر و پناهگاه حیات وحش روجون اقدام به شکارغیرمجاز دو راس کل وحشی کرده بودرا در ساعت ۲ بامداد دستگیر نمایند.

سلجوقی افزود: از این متخلف بقایای لاشه دو راس کل وحشی و دو عدد چراغ قوه و سایر ادوات شکار کشف گردید و خودرو متخلف بنا به دستور مقام قضایی تا پایان مرحله رسیدگی توقیف گردید و متخلف پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی گردید.

سلجوقی همچنین گفت: متخلفین شکار و صید در حوزه استحفاظی و تحت مدیریت شهرستان بافت هیچ گونه جای امنی نخواهند داشت و با سودجویان و فرصت طلبان محیط زیست برخورد قاطعی خواهد شد.

وی همچنین از کلیه دوستداران محیط زیست خواست: مامورین اجرایی یگان حفاظت را در حفاظت از تنوع زیستی و ژنتیکی شهرستان یاری دهند و در صورت مشاهده هرگونه تعرض به محیط زیست مراتب را از طریق سامانه ۱۵۴۰ به اطلاع یگان حفاظت اداره کل محیط زیست استان کرمان برسانند.

منبع: روابط عمومی و امور رسانه اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان

مطالب مرتبط
رفتن به ابتدای صفحه