هیات های ورزشی بدون رسانه، با مدیریت سنتی

ورزشی تاریخ انتشار: 01/12/22 بدون نظر   809 بازدید

اندازه فونت    
هیات های ورزشی بدون رسانه، با مدیریت سنتی

کرمان سلامت/ محمد پورعسکری : بدون شک در دنیای کنونی رسانه نقش بسازی در پیشبرد اهداف مدیران حرفه ای دارد، به عبارتی هرچه مدیری رسانه ای تر باشد به سلامت کاری او بیشتر می توان اعتماد کرد.

وقتی صحبت از رسانه می شود ذهن به سمت مصاحبه و نشر عکس های مختلف در نشریات و فضای مجازی می رود، اما در اینجا بحث بر سر رسانه اختصاصی و در دسترس می باشد، رسانه ای که مخاطبان بتوانند از طریق آن به پاسخ های اکثر سوالات خود در مورد مجموعه ای برسند.

صحبت بر سر داشتن وب سایت است؛ بله امروزه در سراسر دنیا داشتن وب سایت برای هر مجموعه کاری الویت است، ولی به نظر می رسد سیستم سنتی هیات های ورزشی استان کرمان چندان به این مهم توجه ندارند.

بدون شک بسیاری از ورزشکاران در رشته های مختلف میل به آگاهی از روند فعالیت مدیران هیات خود دارند، آن ها می خواهند از برگزاری کارگاه های مختلف مطلع و با راحت ترین روش ممکن اقدام به ثبت نام کنند، بسیاری از ورزشکاران تمایل به دانستن پیشینه رشته ورزشی در استان دارند، ورزشکارانی هستند که نیاز به داشتن عکس های حرفه ای از مسابقات مختلف دارند، افراد زیادی می باشند که تمایل دارند اخبار رشته ورزشی خاصی را در بستری ماندگار دنبال کنند، هستند کسانی که دوست دارند فیلم مسابقات مختلف استانی را در آرشیوهای منظم تماشا کنند، هستند افرادی که نیاز به راه های ارتباطی نظیر آدرس، ساعت کار، شماره تلفن با هیاتی را داشته باشد و.. .

این موارد تنها نمونه کوچکی از ظرفیت و لازمه یک سایت ساده برای هر هیات ورزشی می باشد که متاسفانه در سطح استان این مهم نادیده گرفته شده است.

با بررسی صورت گرفته در رابطه با ۵۵هیات رسمی استان، تنها ۳ هیات ورزشی می باشد که سایت اختصاصی، فعال و به روز دارند و به ترتیب کیفیت می توان به سایت های پرورش اندام، شطرنج و فوتبال اشاره کرد.

هیات های انجمن های ورزشهای رزمی و چوگان دارای سایت اختصاصی می باشند که مدتهاست هیچ گونه فعالیتی نداشتند.

هیات های سوارکاری و پزشکی ورزشی دارای صفحه اختصاصی زیر مجموعه فدراسیون مربوطه اند که تقریبا به روز می باشد؛ ولی صفحه های هیاتهای دوچرخه سواری و ناشنوایان غیر فعال است.

۷ هیات کاراته، گلف، تکواندو، جانبازان و معلولین، دومیدانی، پینگ پنگ و هاکی دارای صفحه اختصاصی غیرفعال می باشند.

با احتساب موارد فوق باید گفت: متاسفانه ۳۹ هیات ورزشی استان که تعداد زیادی از رشته های بنام را شامل می شوند سایت رسمی ندارند و تنها به چند گروه واتساپی و یک پیج اینستاگرام برای ارسال اخبار غیر استاندارد اکتفا کردند.

انتظار می رود هیات های ورزشی به تبعه از فدراسیون های بالادستی لزوم این مهم را درک کنند.

مطالب مرتبط
رفتن به ابتدای صفحه