چهارمین پیروزی پیاپی برای بسکتبالیست های مس کرمان در دور دوم لیگ برتر

ورزشی تاریخ انتشار: 01/12/19 بدون نظر   465 بازدید

اندازه فونت    
چهارمین پیروزی پیاپی برای بسکتبالیست های مس کرمان در دور دوم لیگ برتر

حرکت مقتدرانه و روند پیروزی های پیاپی تیم بسکتبال مس کرمان در دور دوم رقابت های لیگ برتر این فصل کشور ادامه دارد و این تیم در چهارمین بازی این مرحله خود چهارمین برد متوالی را برابر تیم آویژه صنعت پارسا مشهد کسب کرد.

کرمان سلامت؛ در این بازی که در سالن شهید تجلی کرمان برگزار شد، شاگردان محمد رضا اسلامی نشان دادند که هفته به هفته روند عالی حرکتی این تیم کامل تر می شود و تیم جوان و سراسر انگیزه مس کرمان همچنان در حال درخشش فوق العاده در لیگ برتر این فصل می باشد.

بسکتبالیست های شایسته مس کرمان در بازی عصر امروز با ارائه یک بازی محکم برابر حریف قدرتمند خود موفق شدند با نتیجه ۷۷ بر ۷۲ میهمان خود را شکست دهند تا با کسب چهارمین برد متوالی در چهارمین بازی دور دوم، مقتدرانه بر صدر جدول گروه خود تکیه بزنند.

این تیم که دو بازی دیگر در مرحله دوم گروهی بازی های این فصل پیش رو دارد، بازی بعد خود را روز ۲۱ اسفند ماه در تهران برابر تیم مهرام برگزار خواهد کرد و در آخرین بازی این مرحله نیز در اراک میهمان تیم نبوغ خواهد بود تا پس از انجام این دو بازی برای رسیدن به جمع چهار تیم پایانی مسابقات حریف خود را بر اساس جایگاه تیم ها در گروه های دیگر شناسایی کند.

منبع: روابط عمومی باشگاه مس

مطالب مرتبط
رفتن به ابتدای صفحه