کمال جوانمرد سرپرست دبیراجرایی کمیته ملی پارالمپیک شد

ورزشی تاریخ انتشار: 01/12/09 بدون نظر   547 بازدید

اندازه فونت    
کمال جوانمرد سرپرست دبیراجرایی کمیته ملی پارالمپیک شد

رئیس کمیته ملی پارالمپیک کمال جوانمرد را به عنوان سرپرست دبیر اجرایی این کمیته معرفی و حکم وی اهدا کرد.

غفور کارگری در خصوص انتصاب جوانمرد به عنوان سرپرست دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک اظهار داشت: پس از انتخابات کمیته ملی پارالمپیک گزینه های متعددی برای تصدی سمت سرپرستی دبیری معرفی و بررسی شدند و تلاش بر این بود که بررسی کامل و جامعی از این افراد صورت بگیرد و ملاک‌های مورد نظر ما در این خصوص محقق شود.

وی افزود: ازملاک‌های اصلی برای این سمت آشنایی و انس با بدنه ورزش کشور بود که در این خصوص خوشبختانه جوانمرد دارای سوابق متعددی هستند که از شاخص ترین آنها می توان به تصدی سمت مدیرکل ورزش استان کرمان و مسئول تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد.

رییس کمیته ملی پارالمپیک خاطر نشان کرد: جوانمرد سابقه مدیریت در بخش‌های چند رشته‌ای را دارد و این امتیاز بزرگی محسوب می شود. افزون بر این، جوانمرد در بعد علمی و آکادمیک نیز سابقه درخشانی دارد و دارای سوابق پژوهشی متعدد و مدرس دانشگاه نیز هست.

وی گفت: جوانمرد مدیری جهادی و انقلابی است و امیدواریم که با توکل خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار و تکیه بر تجارب و سوابق، درسمت جدید موفق باشد.

جوانمرد، سرپرست دبیراجرایی کمیته ملی پارالمپیک نیز در این نشست اظهار داشت: از کارگری به سبب اعتمادی که به من داشتند تشکر می‌کنم و باعث افتخار من است که در چنین مجموعه ای حضور داشته باشم و دین خود را به ورزش به ویژه ورزش پارالمپیک ادا کنم.

وی افزود: همکاری با کارگری که از مدیران جهادی و انقلابی هستند برای من باعث افتخار است و ان شالله که خدمت در این مجموعه به عنوان توشه ای برای آخرت و نیز تجربه ای ارزشمند برای اینجانب محسوب شود.

در پایان این نشست کارگری حکم سرپرستی دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک را به جوانمرد اهدا نمود و از زحمات محمد تابع، دبیراجرایی پیشین کمیته نیز قدردانی کرد.

مطالب مرتبط
رفتن به ابتدای صفحه