سه کبوتر خونین بال گمنام دفاع مقدس بر شانه‌های کرمانی‌ها تشییع شدند

کرمان تاریخ انتشار: 01/07/02 بدون نظر   434 بازدید

اندازه فونت    
سه کبوتر خونین بال گمنام دفاع مقدس بر شانه‌های کرمانی‌ها تشییع شدند

پیکر مطهر سه کبوتر خونین بال گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی کرمان بر شانه‌های اهالی این دیار تشییع شدند.

کرمان سلامت؛ پیکر سه شهید گمنام هشت سال جنگ تحمیلی با استقبال نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مردم شهیدپرور کرمان در آستانه سالروز رحلت نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) وارد این استان شدند.

این سه شهید گمنام بعد از ورود به فرودگاه کرمان با مشایعت مسئولان و مردم راهی گلزار شهدای شهر کرمان شدند تا ساعتی را در جوار تربت پاک سپهبد شهید سلیمانی بگذارنند.

یکی از سه شهید گمنامی که صبح امروز وارد کرمان شد ۲۲ ساله و از شهدای عملیات کربلای پنج است که در ۱۹ دی ۱۳۶۵ در منطقه شلمچه به شهادت رسیده که روز یکشنبه همزمان با سالروز رحلت نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در روستای کوهپایه از توابع کرمان به خاک سپرده می شود.

یکی دیگر از این سه شهید با ۱۹ سال سن در بیستم اسفند ۱۳۶۳ در عملیات بدر در منطقه شرق دجله به شهادت رسیده است که پیکر وی روز دوشنبه هفته جاری در روستای تکاب از توابع شهداد آرام خواهد گرفت.

شهید ۱۸ ساله عملیات عاشورای (۲) که در ۲۴ مرداد سال ۱۳۶۴ در منطقه چندگوله به شهادت رسیده، سه شنبه هفته جاری در سالروز شهادت امام رضا (ع) در روستای فتح آباد از توابع شهرستان زرند به خاک سپرده می شود.

۳۰۰ شهید گمنام آرمیده در ۱۲۰ منطقه مختلف استان کرمان محلی امن برای دلدادگان شهیدپرور این استان است.

مطالب مرتبط
رفتن به ابتدای صفحه