نفت مسجد سلیمان ۳-۲ مس کرمان

ورزشی تاریخ انتشار: 01/05/22 بدون نظر   763 بازدید

اندازه فونت    
نفت مسجد سلیمان ۳-۲ مس کرمان

کرمان سلامت؛ در این بازی که در هوای بسیار گرم مسجد سلیمان برگزار می شد و کار را از ابتدا برای تیم مس کرمان سخت کرده بود، فرزاد حسین خانی تیم خود را با ترکیب آرمان شهدادنژاد، عیسی پرتو، علی تهامی، جلال عبدی، محمد ستاری، عارف زینلی، احمد نصیری، حسین دوستدار، امین کاظمیان، سامان تورانیان و شروین بزرگ به میدان فرستاد.

بازی با برتری تیم میزبان آغاز شد و مشخص بود که شرایط جوی آشکارا برروی عملکرد بازیکنان این تیم اثر گذار شده است. بعد از اینکه در دقایق ۱۹ و ۲۰ شهدادنژاد دو موقعیت گل حریف را به خوبی دفع کرد اما در دقیقه ۲۴ بازی تیم نفت موفق شد با یک شوت سنگین و استفاده از ریباند دروازه مس کرمان را توسط پیمان رنجبری باز کند.

مس کرمان بعد از این گل بلافاصله برای جبران تلاش خود را آغاز کرد و خیلی زود به گل تساوی دست یافت و در دقیقه ۳۰ با پاس عالی نصیری به امین کاظمیان این بازیکن موقعیت عالی خود را تبدیل به گل تساوی بازی کرد.

اما سه دقیقه بعد بازهم دروازه مس کرمان باز شد تا مشخص شود در شروع بازی ها هنوز تمرکز تیم مس کرمان در شرایط ایده آل خود قرار ندارد و رضا دهقانی در دقیقه ۳۳ در میان مدافعان مس دروازه این تیم را با شوتی از درون شش قدم باز کرد.

اما با وجود این گل بازهم مس کرمان پا پس نکشید و به تلاشش برای جبران آن ادامه داد و در دقیقه ۴۰ موفق شد که گل تساوی را به ثمر برساند.

با پیگیری سامان تورانیان توپ به بزرگ رسید تا او با یک پاس رو به عقب موقعیت شوت زنی برای دوستدار ایجاد کند و این بازیکن با شوتی دیدنی بازهم بازی را به تساوی بکشد.

در دقیقه ۴۱ مس کرمان اولین تعویض خود را انجام داد و میلاد پورصفشکن جای حسین دوستدار را در زمین بازی گرفت.

در نهایت نیمه اول با تساوی دو بر دو به پایان رسید تا در نیمه دوم دو تیم کار خود را آغاز کنند که در ابتدا تیم مس موقعیت خوبی با ضربه سر بزرگ برروی دروازه نفت خلق کرد.

اما در حالی که بخشی از نورافکن های ورزشگاه ناگهان خاموش شدند اما داور دستور به ادامه بازی داد که در دقیقه ۵۹ بازی تیم نفت با یک شوت از راه دور توسط امیری به گل سوم خود دست پیدا کرد.

در دقیقه ۶۵ امین اسدی و محمد صبوری به جای بزرگ و نصیری و در دقیقه ۸۴ میلاد خدایی و علیرضا قادری به جای زینلی و تورانیان به زمین آمدند.

در حالی که در ۱۰ دقیقه پایانی بازی کاملا در اختیار مس کرمان بود و این تیم فشار زیادی برای به ثمر رساندن گل تساوی ایجاد کرد اما در نهایت بازی با نتیجه ۳بر۲ به سود میزبان خاتمه یافت.

تیم مس کرمان هرچند در این بازی بیرون از خانه و در هوای گرم مسجد سلیمان اولین بازی لیگ برتری خود را واگذار کرد اما تلاش بازیکنان این تیم نشان می داد که راه و هدف برای این تیم در ادامه مسابقات لیگ برتر همچنان روشن خواهد بود.

منبع: روابط عمومی باشگاه مس

مطالب مرتبط
رفتن به ابتدای صفحه