پیام تبریک مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان به مناسبت گرامیداشت هفته جهانی هلال احمر

کرمان تاریخ انتشار: 01/02/18 بدون نظر   539 بازدید

اندازه فونت    
پیام تبریک مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان به مناسبت گرامیداشت هفته جهانی هلال احمر

 به گزارش کرمان سلامت و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان:

در متن رضا فلاح آمده است:  

یالطیف

پیشقدمی در امور خداپسندانه و بشردوستانه، نام ایران و ایرانی را در سراسر عالم به عالی‌ترین صفات انسانی آراسته است و بی‌تردید ایرانیان، اعم از مسلمان و اقلیت‌های دینی، در زمره نامداران عرصه نوعدوستی و دستگیری از افتادگان هستند اما در این اقیانوس عظیم عشق و مهربانی، گوهری کم‌نظیر به نام «داوطلب جمعیت هلال احمر» می‌درخشد که خالق لحظات ماندگار و آفریننده عالی‌ترین اقدام‌های بشری است.

در التهاب سخت حوادث که پس از حضرت باری تعالی، امید حادثه‌دیدگان به همنوعان است، این دستان پرتوان شما داوطلبان جمعیت هلال احمر است که بی‌توقع از ‌مزد و بی‌منت، گره از مشکلات همنوعان می‌گشاید و دلگرمی را به قلب‌های مصیبت‌دیده هدیه می‌دهد.

در سالی که گذشت وقوع سوانح طبیعی و غیرطبیعی کوچک و بزرگ لحظات تلخی را برای هموطنان رقم زد اما خدا را شاکریم با همتی که به خادمان مردم در هلال احمر عطا کرده است در همه حوادث و بحران‌ها در کنار سانحه‌دیدگان و خانواده‌های آنان بودیم و در شرایط بحرانی نور امید را در دل‌های مضطرب روشن نگه داشتیم.

در سالی که پشت سر گذاشتیم جایگاه رفیع هلال احمر در قلب مردم بیشتر درک شد و کمک‌های عظیم مردم از مسیر جمعیت هلال احمر به هموطنان سیل زده، ثابت کرد ملت ایران اعتماد قابل توجهی به نام و نشان هلال احمر و خادمان آن دارد.

خدا را شاکریم که توانسته‌ایم در جلب اعتماد مردم روسفید باشیم و این را نتیجه فرهنگ والای هلال احمر می‌دانیم که هر آنچه را دارد “از مردم” و “برای مردم” می‌داند و تردیدی نیست که این پیوند و همدلی میان مردم و جمعیت هلال احمر به پشتوانه خدمات گسترده هلال‌احمر در طی سالیان طولانی شکل گرفته است.

فرا رسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر و آغاز هفته هلال‌احمر را به تمامی داوطلبان، امدادگران، نجاتگران، جوانان و کارکنان خدوم جمعیت هلال احمر استان کرمان تبریک می‌گویم و از درگاه خداوند مهربان برای همگی تندرستی و موفقیت روزافزون طلب می‌کنم.

 از پروردگار متعال مسالت دارم توفیق خدمت به مردم ایران و نیازمندان جهان را بیش از پیش به جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران عطا فرماید.

رضا فلاح 

مدیرعامل

مطالب مرتبط
رفتن به ابتدای صفحه