بازدید رئیس سازمان محیط زیست از سد شهیدان امیرتیموری

کرمان تاریخ انتشار: 00/12/06 بدون نظر   1188 بازدید

اندازه فونت    

کرمان سلامت: علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور جمعه ۶ اسفند ماه در دومین روز از سفر خود به استان کرمان به شهرستان رابر عزیمت کرد.
وی با همراهی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، مدیرکل محیط زیست استان و پس از استقبال امام جمعه،  فرماندار، نماینده مردم رابر در مجلس شورای اسلامی و مدیران محلی، به مزار والدین شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای آرمیده در گلزار شهدا روستای قنات ملک ادای احترام کرد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور همچنین از سد شهیدان امیرتیموری نیز بازدید و مشکلات زیست محیطی چندین پروژه معدن درآلو و معادن دیگر، مرکز دفن پسماند رابر را بررسی کرد.
علی سلاجقه، شهرستان رابر را از مناطق بکر به لحاظ شاخصه‌های محیط زیستی عنوان کرد و گفت: ما مکلف هستیم که سرمایه‌های عظیم طبیعی و خدادادی را به نحو مطلوب حفظ و برای مردم منطقه از لحاظ معیشت پایدار شرایطی را ایجاد کنیم.  
رئیس سازمان حفاظت محیط زیستی کشور تاکید کرد که معادن منطقه باید مسئولیت‌های اجتماعی خود را به نحو مطلوب انجام دهد.
وی ابراز داشت: اداره کل محیط زیست استان مکلف است که جانمایی مناسبی را باری مرکز دفن پسماند شهرستان مدنظر قرار دهد و مشکل تصفیه‌خانه نیز با توجه به پوشش مرکز شهرستان و بخش‌هایی از روستاهای اطراف با کمک آب و فاضلاب برطرف شود.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی استانداری

مطالب مرتبط
رفتن به ابتدای صفحه