فرهنگ سازی و اطلاع رسانی صحیح بیشترین نقش را در بحث صیانت از جمعیت دارد

سلامت تاریخ انتشار: 00/10/01 بدون نظر   437 بازدید

اندازه فونت    
فرهنگ سازی و اطلاع رسانی صحیح بیشترین نقش را در بحث صیانت از جمعیت دارد

به گزارش کرمان سلامت، دکتر حسین صافی زاده در دومین کارگاه آموزشی صیانت از جمعیت که جهت بهره مندی مدیرگروه ها و کارشناسان معاونت بهداشتی دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: اگر بخواهیم برنامه ای موفق باشد باید تک تک ما به آن اعتقاد داشته باشیم و کمک کنیم.

وی تاکید کرد: در بحث آموزش سلامت و صیانت از جمعیت، باید باورها را اصلاح کرد که منجر به یک رفتار صحیح شود.

دکتر صافی زاده با بیان اینکه انتظارم این است که همه ی گروه ها دربرنامه عملیاتی سال آینده به صیانت از جمعیت هم فکر کرده باشند، گفت: این امر باید دغدغه و وظیفه ی تمام واحدهای مراکز و شبکه ها باشد و قرار نیست تمام بار صیانت از جمعیت بر روی دوش بهداشت خانواده باشد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان افزود: باید همگی دست به دست هم، یک صدا و با همبستگی در جهت تحقق سیاست های جمعیتی تلاش و کوشش کنیم و همچنین با برنامه ریزی، درصیانت از جامعه ای که داریم غفلت نکنیم.

همچنین در این کارگاه آموزشی دکتر منصوره صافی زاده مدیر گروه سلامت جمعیت و خانواده معاونت بهداشتی، در خصوص شاخص های جمعیتی کشور و شهرستان های حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان و سند ملی صیانت از جمعیت، آموزش ها و توضیحات لازم را بیان کردند.

لازم به ذکر است سومین کارگاه آموزشی صیانت از جمعیت نیز روز شنبه ۴دی ماه ۱۴۰۰ راس ساعت ۱۱صبح در سالن آموزش سلامت معاونت بهداشتی به همت گروه سلامت جمعیت و خانواده برای آموزش و حساس سازی کلیه همکاران این معاونت برگزار می شود.

منبع: روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان

مطالب مرتبط
رفتن به ابتدای صفحه