برگزاری رزمایش احسان و همدلی

ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی , ورزشی تاریخ انتشار: 00/07/24 بدون نظر   1056 بازدید

اندازه فونت    
برگزاری رزمایش احسان و همدلی

به گزارش کرمان سلامت ؛ فرهاد نژاد فصیحی دبیر کل فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی در این رزمایش گفت: توجه به اقشار جامعه وظیفه ذاتی و اخلاقی جامعه ورزش می باشد که امروز به سهم خودمان در این رابطه عمل کردیم.
وی افزود: رزمایش احسان و همدلی با تدبیر کمیته فرهنگی فدراسیون آغاز شده است که تلاش داریم با همکاری دستگاه های مختلف در سراسر کشور این حرکت فرهنگی را انجام دهیم.
نژاد فصیحی تصریح کرد: جا دارد از همکاری اداره کل ورزش و جوانان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ، گروه جهادی شهید وحید زمانی نیا و انجمن آوای فرشتگان تشکر کنم.
در ادامه میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان اظهار داشت: توجه به معیشت نیازمندان روح جوانمردی ورزش است که در سال های اخیر ورزشکاران در کنار سمن های جوانان استان گام های ارزشمندی در این زمینه برداشتند.
وی تاکید کرد: قدردان این حرکت خداپسندانه هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان هستیم.
در پایان حجت السلام محمد حسین غیاثی مسول کمیته فرهنگی فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی تاکید کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و کمک به هموطنان نیازمند و آسیب دیده از شیوع کرونا؛  بسته های غذایی، لوازم التحریر و کفش در قالب کمک‌های مومنانه و خیرخواهانه توزیع می شود.
وی خاطر نشان کرد: محل توزیع این بسته ها در روستاهای محروم بخش شهداد از توابع شهرستان کرمان می باشد.
رزمایش احسان و همدلی با حضور دبیر کل و مسول کمیته فرهنگی فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان، معاونین این اداره کل و رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان در مجموعه بشری برگزار شد.

مطالب مرتبط
رفتن به ابتدای صفحه