اولین پایگاه خبری سلامت استان کرمان

جلسه هم اندیشی خانواده والیبال شهرستان کرمان برگزار شد

ورزشی تاریخ انتشار: 00/04/01 بدون نظر   824 بازدید

اندازه فونت    
جلسه هم اندیشی خانواده والیبال شهرستان کرمان برگزار شد

به دعوت رئیس جدید هیات والیبال شهرستان کرمان بسیاری از بزرگان این رشته در جلسه هم اندیشی با هدف بهبود شرایط والیبال در سطح شهرستان شرکت کردند.

به گزارش کرمان سلامت: میثم پاریزی مدیرکل ورزش ورزش و جوانان استان در این مراسم ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت امام رضا(ع) گفت: والیبال کرمان امروز به واسطه حضور چندین تیم در لیگ های معتبر کشوری در شرایط مطلوب و آبرومندی قرار دارد، اما باید بیشتر تلاش کرد.

وی ادامه داد: از مهمترین برنامه های هیات شهرستان کرمان باید توجه به پایه ها و جذب اسپانسر باشد که انتظار می رود بنگاه های اقتصادی فعال در شهرستان در راستای مسولیت اجتماعی خود به کمک ورزش بیایند.

پاریزی با تشکر از پیشکسوتان اظهار داشت: حضور بزرگان و پیشکسوتان باعث برکت و دلگرمی در ورزش می باشد که یقینا این بزرگواران، کادر جدید هیات را تنها نمی گذارند و با حمایت های آن ها و تلاش مجموعه جوان به زودی شاهد تحولات ملموس در والیبال باشیم.

در ادامه منصور دامغانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان تصریح کرد: همه ما تلاش می کنیم یک حرکت نو در والیبال رقم بخورد و از این رو برخود واجب می دانم از زحمات چند ساله جالینوس خضری رئیس سابق هیات شهرستان تشکر کنم.

وی با اشاره به انتخاب وحید محمدپور به عنوان رئیس هیات شهرستان خاطرنشان کرد: بدون شک حضور وی که یکی از خوشنام های والیبال هستند در راس هیات؛ می تواند موجب وفاق، همدلی و پیشرفت شود.

وحید محمدپور رئیس جدید هیات والیبال شهرستان کرمان گفت: والیبال زندگی مرا عوض کرد و هرچه دارم از ورزش به ویژه والیبال است.

وی که سابقه سال ها فعالیت در این رشته را دارد ادامه داد: بسیاری از حاضرین در جمع از اساتید من در والیبال بودند و خوشحالم امروز چنین فرصتی در اختیار من قرار گرفته تا با همراهی و همدلی تک تک خانواده والیبال در راستای ارتقا و پیشرفت ورزش محبوبمان گام برداریم.

وی تصریح کرد: توجه به پایه ها و آموزش از مهمترین اولویت های هیات شهرستان می باشد که امیدوارم با همکاری اعضا و دلسوزان والیبال در این زمینه موفق شویم.

این مراسم با حضور میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان، علی مرادی معاون توسعه ورزش، منصور دامغانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، علی اکبر ثابتی پور رئیس هیات والیبال استان، اصحاب رسانه،  تعدادی از پیشکسوتان و بازیکنان برگزار و در پایان با تقدیر از رئیس سابق هیات، احکام مسولیت اعضای جدید هیات والیبال شهرستان کرمان تقدیم شد.

مطالب مرتبط
رفتن به ابتدای صفحه