پُست جدید «معاونت ورزش زنان استان‌ها» ابلاغ شد

ورزشی تاریخ انتشار: 98/12/14 بدون نظر   584 بازدید

اندازه فونت    
پُست جدید «معاونت ورزش زنان استان‌ها» ابلاغ شد

کرمان سلامت؛ مهین فرهادی‌زاد با بیان این خبر خوش، افزود: ساختار تشکیلات ادارات کل ورزش و جوانان که از سال‌های گذشته توسط معاونت های مختلف وزارت ورزش پیگیری می‌شد در این برهه با تلاش بخش‌های مختلف این نهاد ورزشی در شورای معاونان بررسی و به تصویب رسید.

وی افزود: این طرح که از طریق سازمان امور استخدامی طی سال‌های گذشته دنبال می‌شد با ابلاغ به ادارات کل ورزش استان‌های کشور از امروز زنان مسوول می‌توانند در سمت جدید با عنوان «معاونت ورزش زنان استان‌ها» منصوب شوند.

معاون وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: البته از سال‌های گذشته معاونان وزارت ورزش برای تغییر ساختار تشکیلاتی استان‌ها تلاش کرده‌اند که در مقطعی با رکود همراه شد و با از سرگیری جلسات در شورای معاونان به این نتیجه رسیدند که حوزه زنان با توجه به تعدد مسایل لازم  است به عنوان معاون ورزش زنان استان‌ها ارتقا یابند.

فرهادی‌زاد گفت: با ارتقا این ساختار بسیاری از مسایل حوزه ورزش زنان برطرف خواهد شد که هدف از ایجاد این معاونت تعالی جایگاه مدیریتی زنان در وزارت ورزش و جوانان و ایجاد شرایط عادلانه و برابر برای حضور زنان متخصص و آگاه در سمت‌های مدیریتی است.

وی درباره این که آیا این ارتقا جایگاه زنان جزو یکی از بندهای اساسنامه جدید فدراسیون های ورزشی است؟ توضیح داد که تشکیل معاونت توسعه ورزش زنان استان‌ها با تلاش  و همکاری معاونت‌های امور ورزش زنان و توسعه منابع و پشتیبانی از طریق سازمان امور استخدامی کشور صورت گرفته است.(ایرنا)

مطالب مرتبط
رفتن به ابتدای صفحه