به گزارش کرمان سلامت به نقل از روابط عمومی هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان کرمان؛ مجمع انتخاباتی هیات استان کرمان با حضور دکتر جعفری ریاست فدراسیون جمهوری اسلامی ایران، دکتر امیری خراسانی مدیر کل ورزش و جوانان، مرادی معاون توسعه ورزش و اعضا اصلی در تالار بهارستان شهر کرمان برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در این جلسه گفت: بنده به عنوان مدیرکل دید خاصی نسبت به هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی دارم و اعتقاد دارم اگر بستری فراهم شود این هیات به وزارت هم تبدیل شود ظرفیت این مهم را دارد.

محمدتقی امیری خراسانی افزود: نکته قابل توجه در این هیات امکان بروز خلاقیت در برگزاری مسابقات و برنامه ها هست که با وجود این فعالان این حوزه می توانند اقدامات فرهنگی و اجتماعی زیادی را رقم بزنند.

رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی ضمن تشکر از تلاش های دوران سرپرستی نژادفصیحی در رابطه با این که باعث شد ورزش روستایی در استان کرمان به جایگاه ویژه ایی دست یابد گفت: وقتی حمایت موجب بالندگی و پویایی ورزش شود باید قدردان مدیران و دست اندرکاران دلسوز بود.

غلامرضا جعفری ادامه داد: جا دارد از همینجا تشکر کنم از مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان که نگاه ویژه ایی به این هیات داشتند و ابراز امیدواری کرد همچنان شاهد پیشرفت در تمام برنامه های فرهنگی ورزشی در سطح روستاها باشیم.

رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان کرمان با قدردانی از حمایت های دکتر جعفری و دکتر امیری خراسانی اظهار داشت: در سال جاری تمرکزبیشتر روی حوزه آموزش بود و دوره های مختلفی در زمینه داوری، مربیگری؛ بازیهای بومی محلی و ورزش های کلاسیک برگزار شد.

فرهاد نژاد فصیحی تصریح کرد: از این پس هم به مساله آموزش توجه ویژه خواهیم داشت و تلاش خواهیم کرد تا پایان ۴سال در هر دهستان حداقل یک مربی و یک داور داشته باشیم، علاوه بر این طرح ویژه ایی آماده شده و امیدواریم در این طور در قالب طرح مذکور توسعه ورزش روستایی را شاهد باشیم.

وی افزود: برنامه داریم به زودی مسابقاتی بین خانه های روستایی استان برگزار کنیم، خانه های روستایی که به حمایت فدراسیون و پیگیری مدیرکل ورزش و جوانان تجهیز شدند که در این راستا بسته های ورزشی به مبلغ ۲۶میلیون تومان برای هر شهرستان تهیه شده است که به صورت مرحله به مرحله تحویل آن ها داده می شود.

در مجمع انتخاباتی هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی فرهاد نژاد فصیحی هر ۱۸ رای اعضا را به خود اختصاص داد.

 

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *