همایش بزرگ پیاده روی شهر کرمان برگزار شد

ورزشی تاریخ انتشار: 97/07/05 بدون نظر   1121 بازدید

اندازه فونت    
همایش بزرگ پیاده روی شهر کرمان برگزار شد

به گزارش کرمان سلامت و به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان؛ این همایش با گرامیداشت یاد و  نام شهید شاخص ورزشکار “غلامرضا لنگری زاده” از شهدای مدافع حرم از گلزار شهدا تا پارک پردیسان قائم برگزار شد.

دکتر محمدتقی امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در همایش پیاده روی خانوادگی، ضمن تسلیت ایام محرم الحرام و حادثه تروریستی در اهواز و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، از همه ی دستگاه های دولتی، اجرایی، امنیتی، نظامی و نظارتی که در زمینه برگزاری این همایش کمک کردند، تقدیر و تشکر ویژه کرد.

وی گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و کنگره بزرگداشت ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان و به مناسبت هفته دفاع مقدس، ۲۳ همایش پیاده روی خانوادگی در کلیه ی شهرستان های استان کرمان برنامه ریزی شد.

وی با اعلام اینکه پیاده روی هر شهرستان با گرامیداشت یاد شهید ورزشکار خود آن منطقه برگزار می شود، تصریح کرد: این پیاده روی در کرمان با گرامیداشت یاد شهید “غلامرضا لنگری زاده” تنها شهید ورزشکار مدافع حرم کرمان برگزار شد.

امیری خراسانی به هجدهمین دوره رقابت های آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتای اندونزی  اشاره کرد و یادآور شد: سهم استان کرمان از این رویداد، یک کاروان ۲۲ نفره بود که ۱۲ نفر در بخش آسیایی و ۱۰ نفر در بخش پاراآسیایی هستند.

وی افزود: رقابت های آسیایی برگزار شد و مسابقات پاراآسیایی از ۱۴ مهر در جاکارتا آغاز می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان ابراز امیدواری کرد: ۱۰ نماینده استان کرمان از این رقابت ها دست پُر برگردند.

امیری خراسانی در بخش دیگری از سخنانش از کسب رتبه دوم کرمان در تعداد ثبت سمن  در بین استان های کشور خبر داد و تصریح کرد: استان کرمان طی شش ماه نخست امسال در زمینه ی تعداد صدور اعتبارنامه فعالیت سازمان های مردم نهاد جوانان همراه با آذربایجان شرقی به صورت مشترک رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داد.

در ادامه دکتر غلامرضا جعفری رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی جمهوری اسلامی ایران که جهت شرکت در مجمع انتخاباتی هیات استان، به کرمان سفر کرده بود گفت: همه ما وظیفه داریم در جهت زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا گام برداریم و فضای ورزش فرصتی مغتنم در این راستا است.

این آیین در کرمان با اجرای ورزش صبحگاهی، مرثیه سرایی و برگزاری مراسم قرعه کشی برای اهدای جوایز پایان یافت.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه